|
Тема |
Re: Тип или модел на мотор? [re: neznaiko22] |
|
Автор |
Chasing Rabbits (некой си) |
|
Публикувано | 11.11.13 01:45 |
|
|
Както ти е казал колегата, снимал си неща, които не са важни.
Отвори клемната кутия и я снимай нея да я видим.
От там нататък можеш да прочетеш в моята тема варианти много.
Този вариант на който аз се спрях работи успешно, но в зависимост от приложението, може да се избере и друга схема само с работен кондензатор, при което ще си спестиш комутацията на пусков кондензатор.
Така наизуст е трудно да се каже каква е мощността на двигателя. Ако се знае от какво е, може и да се поразсъждава по темата.
Най-добре е след като няма табелка да се включи трифазно, и да му се премери тока в една от фазите след като е развъртян, т.е. в установен режим.
Разбира се, при натоварване токът ще се увеличи, тъй че пак няма да е много валидно, но все пак е ориентир някакъв.
Ако видим и свързването в клемната кутия ще знаем и за какво напрежение е, според начина на свързване и така ще се прецени приблизително какъв, или какви кондензатори да се ползват според формулите, приведени в цитирания в моята тема руски сайт например, като формулите са различни според схемата.
Редактирано от Chasing Rabbits на 11.11.13 01:55.
|
| |
|
|
|