Да, прегледах източниците. И все пак там няма убедително доказателство, нито дори се твърди, че може да се постигне това, за което претендират продавачите на тези устройства за автомобили.
В документа от НАСА се твърди, че са получили около 11 W допълнителна топлинна мощнаст, при подадена около 60 W електрическа. В други източници се посочвало, че достигат до 50W, но авторите не са наблюдавали това.
Всъщност, НАСА или не, в документа се твърди, че авторите са нямали достатъчно оборудване за прецизно провеждане на опитите.
Като обяснение за този феномен с допълнително получената топлина те посочват отчасти рекомбинация на вече разделените водород и кислород отново във вода, както и някаква неясна химична реакция с никеловите електроди. Все пак признават, че някаква допълнителна енергия е била получена, която не може да се обясни само с посочените ефекти.
Ясно е, че тази топлинна мощност, независимо откъде се взима, не е достатъчна за да се постигне посоченият от теб ефект, при който драстично да се увеличи ефективността на електролизата, за сметка на тази допълнително получена, неизвестно откъде енергия.
Всъщност благодаря за литературата, тя ми помогна да съм още по-убеден, че подобни устройства са шарлатания.
Да, твърденията ти са верни, но като количествени сметки няма как да се получи желаният ефект, за който се претендира от продавачите на такива генератори на браунов газ за автомобили.
|