|
Тема |
Re: Това пък е сътворил един професор [re: Aлaдин] |
|
Автор | ToHu (Нерегистриран) | |
Публикувано | 29.01.12 19:24 |
|
|
Без да искам да омолаважам каквото и да е, истината е че генератори на браун газ се позлват и произвеждат, явно в определени условия за определени цели са ОК, но с уговорката че вложеното електричество е повече от изпозлваната енергия.
Има какви ли не опити но аз не знам за монгхо успешен при който водата да се разлага със монго по малко енергия, говорим чрез електролиза. Имах един такъв клиент, докато разбера за какво му бяха генератори на ток беше голям зор. Почна се с най-прости, мина се през такива с импулси, после се появиха и отрицателни импулси и още простготии. Аз като човек който проектира срещу заплащане правех това което искаше човека и му вземах парите. В крайна сметка от цялата история резултата беше почти същия относно ефективност, т.е. вложена / получена. При импулсите обаче производителността доста се увеличи, най-вероятно ефекта е същия като при акумолатора, токовите импулси създават вибрации в пластините които пък допринасят за по лесно отделяне на газа и увеличаване на ефективната площ на електрода, естетсвено това става за сметка на по висок протичащ ток, от там повече разход на ел. енергия.
Въпреки това, този човек твърдеше че изпозлвайки подобен генератор в автомобил разхода му много спадал. Понеже клиента беше от САЩ аз никога не видях това нещо на живо, и единственото което си мисля е че или е шарлатанин който е искал да разработи нещо по завъртяно за да е по правдоподобно, или пък ефекта от браун газа не е толкова в енергията която той отделя а в подобрението на целия горивен процес, а той сам по себе си е много трудно да бъде оптимален, особенно при по евтини серийни автомобили, не случайно при спортните горивната камера е много по различна и търпи значителна оптимизация.
|
| |
|
|
|