|
Тема |
кандидатствам ;) [re: cпoнcop] |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 03.05.10 13:47 |
|
|
Ако си забелязал горе съм направил уточнението за какви свещи съм писал и при какви условия и какви проблеми започват да правят. Ако двигателя е ОК, дюзите също и горивото... може и 100 000 км да изкарат - на реното на баща ми вкарано от Германия изкараха 80 000 км и накрая ги смени със същите (проблема в последствие се оказа кабел) от местен магазин - и ги опука за 1500 км. и сложи други.
Ако колата е със заминали сегменти или гумички на клапаните и харчи масло то по свещите се натрупва нагар, ако смесообразуването не е ОК - имаш кофти дюза която не разпръсква както трябва - тогава имаш сажди. Така че тогава вече само чистене оправя положението.
Ако си на газ... е тук свещите се опукват за много по-кратко време от колкото ако караш единствено и само на бензин не знам защо е така ама... това е положението. А когато имаш проблеми в запалителната система - започва се едно кихане и трудно ускорение не ти е работата. Отделно неработещите свещи товарят запалителната система по напрежение - отива се на нови кабели, бобини и ако имаш разпределител - палец и капачка. Ако сложиш свещи за 200 лева... може и да не усетиш разликата ама... Аз като се сетя че едната ми бобина (2 са) е над 200 лева и предпочитам да дам 30 лева за комплект свещи и да се застраховам.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|