|
Тема |
Re: Размагнитване на постоянни магнити [re: free_will] |
|
Автор |
walkman™ (advanced lamer) |
|
Публикувано | 01.01.09 13:36 |
|
|
>>> тука не намерих подходящ магнитен изолатор
За магнитите - най-добре се съхраняват с дадени "накъсо" полюси, за разлика от батериите...
А за магнита - до днес ми е загадка как е станало. Накратко - случаят е следният - един познат, тогава караше Трабант и един ден се обажда, че е закъсал - двигателят спрял като тухла и не мръдва. Хайде бе, викаме си, нещо е сгрешил, или няма бензин. Двигателят на трабанта е по-прост от мен - доколкото помня, в него има само 6 или 7 неща, дето се движат. Както и да е - отиваме, довличаме го, и какво се оказва при разследването? В трабито датчика за електронното запалване е с въпросният магнит и датчик на Хол. Магнита си е магнит, датчика работи - гледаме го на скопа как си мени нивата при въртене. Абе всичко ОК, ама двигателя не пали. Докато при по-сериозно разглеждане се установява, че полюсите са завъртяни на около 90° спрямо оригиналното положение. Магнитът е залепен на кръгла пластина, с отвор в средата и канал за шпонка (май). Или пък беше изпилен от едната страна вала... не помня точно; но не може тази пластина да се превърти спрямо вала. Цялото това нещо се намира на единия край на коляновия вал. Магнитът си е залепен, не може да се е превъртял на мястото си - лепилото не би позволило. Но - импулсите ги дава не в ГМТ, а приблизително по средата на хода на буталото. Ха сега някой да каже как може да стане...
____________
Библия учить нас любить ближнего своего. Кама-сутра объясняет, как это делать.
|
| |
|
|
|