|
Тема |
Холдъне.. [re: Xoлдън] |
|
Автор |
Диaн (uguoT) |
|
Публикувано | 15.09.08 14:53 |
|
|
Холдъне... по-голям си от мен ама.... просто не се ползва стабилизатор на напрежение колкото и странно да звучи, регулаторите на автомобилите са изградени на принципа да дават колкото могат а релето да ги изключва когато стигнат 14.4 волта и да включи на 13.8 така че не се работи със стабилизатор на напрежение. Просто акумулатора е голям консуматор а вътрешното съпротивление на генератора е относително голямо така че ролята на релето е просто да изключва а не да стабилизира. Не е лошо да помислиш ако акумулатора ти е стигнал 13 волта и ти го храниш с 14 колко ток можеш да прекараш през акумулатора?? и кога ще се зареди? За това по принцип акумулаторите се зареждат с генератори на ток а не на напрежение.. има там разни изисквания...
Ако започнеш да зареждаш акумулатор със стабилизирано напрежение (филтрирано му викат някои) няма кой да ти изгони водорода от плочите а той е изолатор и на места плочата се презарежда а на места където са били балончетата не се дозарежда и става едно мазало в акумулатора след това.
"Я в Москве с киркой уран найду, при такой повышенной зарплате"
|
| |
|
|
|