|
Тема |
Грешен подход =---> LM723 [re: renault] |
|
Автор | Suxfan (Нерегистриран) | |
Публикувано | 11.06.07 18:07 |
|
|
Ако си погледнал схемата дето пуснах , нямаше да има нужда да се притесняваш от такива мощни транзистори и от това да ти се сулфатизира акумулатора след 2-3 месеца зареждане с изгладено напрежение .
Какъв ти е проблема да си намериш някакво АТ или АТХ захранване , евтини са и с него да си направиш както трябва зареждането и с нужната мощност, изходите им за 12 V съвсем без проблем могат да държат големи токове чеи до 12 A , коригирването на напрежението става чрез промяна на делителя които влиза в чипа за следене на изходните напрежения .
Това което съм пуснал е спазено изискването да има малък товар с ток 1/20 при зареждане през 20мс за 4мс с 1/10 от зарядния ток , това е много важно при оловните акумулатори с електролит , иначе ти давам гаранция че след 3 месеца зареждане по твоя начин ще се наложи да го изхвърлиш.
Дори мога да ти кажа че по този начин , все едно се имитира че акумулатора работи в колата без тя да спира
|
| |
|
|
|