|
Тема |
Абе [re: DlGlFANT 2E] |
|
Автор | Цeцo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 17.07.04 11:15 |
|
|
Аз имам Ауди 80. Централното е с въздух, управлението е в багажника. Значи скоро си отворих таблото над краката и като видях какви са ги дробили алармаджиите лошо ми стана. То едно тиксо, едни келяви спойки, хванали захранване от "дебелия" плюс, няма бушони, няма св. опашки. Та за да пооправя тая бакия, се наложи да поразгадая алармата. Значи от нея излизат две жици за централното. На едната излиза маса при отключване, на другата при заключване. Импулсите са около 3сек. Това май директно може да се приложи към ел. машинките. Ама мойта нали е с въздух управлението е различно. Значи двете предни машинки са управляващи.Към тях има 3 кабела - плюс, земя и управление (изход от машинката). На тоя последния при отваряне машинката дава "+", а при затваряне "-" (или обратното, не помня точно). Тоя кабел отива в управлението което е в багажника. Управлението завърта въздуха и прибира/изкарва останалите машинки. Алармата се връзва по пътя на тоя управляващ кабел, така че да се получи логическо "ИЛИ" с една от управляващите машинки. При мен това е направено с една хитра схема от две релета, ама схемата не я помня.
Явно при теб има точно тоя проблем. Алармата ти е с два отделни сигнала за отваряне и затваряне (активно - земя). А централното ти е с един кабел "+" отключва , "-" заключва. И ако го вържеш, направо ще се получи ефекта че ще работи само в едната посока. Ако ти е такъв случая, може да се напънем да ти измислим как да ги навържеш тия релета. Бих погледнал в мойта кола, ама запечатах релетата в термошлаух.
|
| |
|
|
|