| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: Български патентован двигател [re: zamah] | 
                 |  
| Автор | 
musakata (от всичко ) | 
 |  
| Публикувано | 25.05.10 17:09 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Благодаря за темата. Интересна е. Прочетох накратко статията, мисля, че изобретателят сам си е виновен за положението, описвано вътре.
 Това е доста сложен механизъм и изисква различни гледни точки, специалисти с различен опит са необходими за разработване на идеята. Има разлика между етап "идейно решение" и "изработка на опитен образец". В света отдавна е измислено това. Необходимо е някой да купи патента. Но този някой е производител, инвеститор или нещо подобно, не държавата. Аз си мисля, че след като са му отпуснали средства от фондовете за развитие на бизнеса, в предложението му за проект задължително има потенциален внедрител, не са му дали парите така, нахалос. 
 И нещо друго, това не е изделие човек да си го направи сам, така с подръчни средства. Конструктивната разработка си е инвестиция и е нормално този, който я прави също да има дял в деленето на парсата. В България има доста незакрити машиностроителни звена, където могат да се постигнат резултати, включително и БАН - Института по механика. Ами могло е да се избере друг подход.
 А колкото до стойността на конструктивната разработка, историята на машиностроенето познава случай на създаване на идея на предавка (от руски изобретател) през 30 - те години, която после се реализира от американска фирма през петдесетте години. Е, сега всички я произвеждат.
  професионален дръпни локум
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |