|
Тема |
Re: Български патентован двигател [re: zamah] |
|
Автор |
musakata (от всичко ) |
|
Публикувано | 25.05.10 17:09 |
|
|
Благодаря за темата. Интересна е. Прочетох накратко статията, мисля, че изобретателят сам си е виновен за положението, описвано вътре.
Това е доста сложен механизъм и изисква различни гледни точки, специалисти с различен опит са необходими за разработване на идеята. Има разлика между етап "идейно решение" и "изработка на опитен образец". В света отдавна е измислено това. Необходимо е някой да купи патента. Но този някой е производител, инвеститор или нещо подобно, не държавата. Аз си мисля, че след като са му отпуснали средства от фондовете за развитие на бизнеса, в предложението му за проект задължително има потенциален внедрител, не са му дали парите така, нахалос.
И нещо друго, това не е изделие човек да си го направи сам, така с подръчни средства. Конструктивната разработка си е инвестиция и е нормално този, който я прави също да има дял в деленето на парсата. В България има доста незакрити машиностроителни звена, където могат да се постигнат резултати, включително и БАН - Института по механика. Ами могло е да се избере друг подход.
А колкото до стойността на конструктивната разработка, историята на машиностроенето познава случай на създаване на идея на предавка (от руски изобретател) през 30 - те години, която после се реализира от американска фирма през петдесетте години. Е, сега всички я произвеждат.
професионален дръпни локум
|
| |
|
|
|