|
Тема |
Re: Моторен трион [re: stivcristy] |
|
Автор |
lubaka2 (непознат
) |
|
Публикувано | 27.02.09 17:11 |
|
|
Тези машини,колкото са малки ,толкова са и предирчиви на ремонт!
Първо увери се ,че не бъркаш нещо при стартирането на машината!
При студен двигател:изтегляш синият бутон/смукач/помпиш няколко пъти на помпичката и дърпаш стартерното въже докато се обади моторът!
След това принудително връщаш синият бутон докрай!!
На следващото дърпане машината запалва и тръгва на високи обороти
/това е полусмукач/подаваш газ и моторът се успокоява!
Не гледай какво рисуват на картинките по машината,това само може да те обърка!За да запали по лесно след като си я угасил при топъл мотор ИЗТЕГЛИ СМУКАЧА ДОКРАЙ И СЛЕД ТОВА ГО ВЪРНИ В ИЗХОДНА ПОЗИЦИЯ!
Това е!Машината ще тръгне на пълни обороти и ще ти е по лесно да запалиш!
Застъпвай я хубаво както го пишат по книгите!!!Голяма част от хората не могат да запалят защото правят разни глупави "чалъми ",с които по скоро сами пречат на себе си!
Ако не се оправи купи си нова свещ,ако пак не се оправи сервиз!
Това,което описваш прилича на електронно,особенно,че са ти сменили тази връзка към карбуратора,която е другият вариант,но при тези машини то напрактика никога не изгаря!!!
Пиши какво си направил?
|
| |
|
|
|