|
Тема |
Re: Помощ! Хладилен техник или сервиз [re: la_gata_negra] |
|
Автор |
kami_77 (непознат
) |
|
Публикувано | 20.02.09 21:36 |
|
|
Здравейте и от мен,
Оказва се, че да се намери свестен хладилен техник или сервиз си е живо приключение! Ето и моята история. Преди няколко седмици ми се повреди хладилника и понеже сега съм вкъщи (имам си бебе), на мен се падна "удоволствието" да търся майстор, който да го поправи. Хладилникът ни е голям и красив Индезит, който струваше над 900 лева. Два месеца след изтичането на гаранцията се повреди-доплака ми се. Мъжът ми ме успокои, като ми каза, че вече почти всичко е така ми каза да поискам и фактура от сервиза-имаме заведение. И така взех вестника и се обадих на една от обявите за хладилен сервиз по домовете. Майсторът пристигна в уговореното време (няма да си кривя душата), но май понамирисваше на аколхол. Наложи се да му кажа, че имаме бебе в дома, че се засили да пали цигара. Като го попитах за фактура, той ми каза, че не дава, защото не е фирма а частно лице а телефонът на който съм позвънила бил домашния му. А и никой не давал фактури. Щях да падна! Тогава го попитах каква гаранция дава за ремонта ми отговори: "Една година, имате ми телефона." Такъв после иди го търси. Отпратих го и седнах пред компа да попитам Google. Харесах си една фирма- имаха много красив сайт и всичко си им изглеждаше перфектно. Обадих им се и се разбрахме за другия ден да дойдат. Добре че се сетих да попитам пак за вездесъщата фактура. Веднага отсреща ми се заизвиняваха и ми казаха, че не могат да ми издадат-затворих им!!! Е, каква фирма са тогава?! Чак тогава забелязах, че въпреки доброто оформление "фирмата" имаше безплатен сайт. Значи могат да се постараят да направят сайт, ама да е безплатен. Ами нали там всеки може да пише каквото си иска. За мен този хладилен сервиз си беше менте. Може ли сериозна фирма да е с безплатен сайт. Разгледах и другите сайтове. Беше пълно с безплатни, някои даже не бяха сложили и стационарни телефони! Само мобилни. Оставих ги и се съсредоточих на тези, които са със собствен домейн. Избрах един и веднага попитах дали дават фактури! Как ли са ми се смяли: "Добър ден, издавате ли фактури?" Казаха да, уговорихме се час за другия ден. Дойдоха двама души, за няколко минути огледаха, казаха каква е повредата, колко ще струва, оформихме документите и след три дена си имахме ремонтиран хладилник. Издадоха ни фактура и гаранционна карта, бяха учтиви и бързи.
Нямам желание да им правя реклама. Просто внимавайте в какви ръце си оставяте уредите, защото аз за малко можеше да плащам двойно заради невниманието си.
|
| |
|
|
|