|
Тема |
Re: хайде отначало.... [re: lubaka2] |
|
Автор |
CBR 6OO (странен) |
|
Публикувано | 10.02.09 01:09 |
|
|
Любака:
Без да се заяждам ама-ти изтрещя ли бе човек???
Ква циментация на цилиндрите?? покритието е некасил (никел,силиций кобалт),и задере ли-няма оправяне.Това и при двете фирми.
2-Къв е тоя кован колянов вал от ТРИ части?? или е кован или е сглобка.Средно положение и зелен кон-нема.
3- това с по-високия въртящ момент заради по-високите обороти да го забравиш.Повече конски сили (мощност) ще има,ама въртящия момент е сбора от степента на сгъстяване и времето през което разширението на газовете действа върху буталото.Сещаи се че това време намалява пропорционално с повишаването на оборотите.При много ниски такива,скоростта на горивната смес е ниска и няма добро пълнене/продухване на камерата (справка-закона за инерция на флуидите).
При средни обороти нещата се оправят и стигаме максимален въртящ момент след което времето за горене при затворени прозорци намалява и въртящия момент започва да спада.
4- тоя един сегмент е доста склонен да предизвиква клатене на буталото тъй че за издържливосттта мога да споря до утре.Ако не ти харесва-направи справка с стар дизелов двигател за камион на мерцедес. Там даже са сложили 4-ти сегмент на долната част на буталото.Чудно защо двигателя има фирмена гаранция 2'500'000км от производителя,а още колко изкарва (моделите са правени началото на 80-те години и са товарни машини).
5.- по-високи обороти означават ускорено износване тъй че пак не съм съгласен за живота на двигателя.
6.- 1-вия сегмент има по-голямо износване,защото е по-близо до челото на буталото и е изложен на по-висока температура.Затуй се изработват от различни материали и с различни размери да не им бъркаш местата и да стават сакатлъци (това може и лично да го приемаш).
7.- разликата в биелите е че едната фирма ползва централен смукателен прозорец,а другата изместен такъв и съответно в единия случей биелата играе роля на преграда при висока скорост на пълнене.
8,- ако слагаш гадни масла зора ще му идва в лагерите не в самата биела.
9.-Щил се стартира само с 2 команди-буташ копчето и дърпаш.
10.-Щил-а имат реглаж както за ниски тъй и за високи обороти,та тук двете фирми предлагат еднакви опций.
11.- шините на щил се разглабят и водача също подлежи на смяна тъй че......
12.- дори и старите модели на щил имат риза за да смуче топъл въздух,при работа в много студени райони.Хускварна се сетиха малко по-късно да го направят.
13.-ако ти прегрява машината-смени оператора-не е от броя сегменти.
14-като цяло,мисля горните 13 точки са достатъчни.
|
| |
|
|
|