Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:56 17.06.25 
Клубове/ Хоби, Развлечения / Направи си сам Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Re: хайде отначало.... [re: lubaka2]
Автор CBR 6OO (странен)
Публикувано10.02.09 01:09  



Любака:
Без да се заяждам ама-ти изтрещя ли бе човек???
Ква циментация на цилиндрите?? покритието е некасил (никел,силиций кобалт),и задере ли-няма оправяне.Това и при двете фирми.

2-Къв е тоя кован колянов вал от ТРИ части?? или е кован или е сглобка.Средно положение и зелен кон-нема.

3- това с по-високия въртящ момент заради по-високите обороти да го забравиш.Повече конски сили (мощност) ще има,ама въртящия момент е сбора от степента на сгъстяване и времето през което разширението на газовете действа върху буталото.Сещаи се че това време намалява пропорционално с повишаването на оборотите.При много ниски такива,скоростта на горивната смес е ниска и няма добро пълнене/продухване на камерата (справка-закона за инерция на флуидите).
При средни обороти нещата се оправят и стигаме максимален въртящ момент след което времето за горене при затворени прозорци намалява и въртящия момент започва да спада.

4- тоя един сегмент е доста склонен да предизвиква клатене на буталото тъй че за издържливосттта мога да споря до утре.Ако не ти харесва-направи справка с стар дизелов двигател за камион на мерцедес. Там даже са сложили 4-ти сегмент на долната част на буталото.Чудно защо двигателя има фирмена гаранция 2'500'000км от производителя,а още колко изкарва (моделите са правени началото на 80-те години и са товарни машини).
5.- по-високи обороти означават ускорено износване тъй че пак не съм съгласен за живота на двигателя.
6.- 1-вия сегмент има по-голямо износване,защото е по-близо до челото на буталото и е изложен на по-висока температура.Затуй се изработват от различни материали и с различни размери да не им бъркаш местата и да стават сакатлъци (това може и лично да го приемаш).
7.- разликата в биелите е че едната фирма ползва централен смукателен прозорец,а другата изместен такъв и съответно в единия случей биелата играе роля на преграда при висока скорост на пълнене.
8,- ако слагаш гадни масла зора ще му идва в лагерите не в самата биела.
9.-Щил се стартира само с 2 команди-буташ копчето и дърпаш.
10.-Щил-а имат реглаж както за ниски тъй и за високи обороти,та тук двете фирми предлагат еднакви опций.
11.- шините на щил се разглабят и водача също подлежи на смяна тъй че......
12.- дори и старите модели на щил имат риза за да смуче топъл въздух,при работа в много студени райони.Хускварна се сетиха малко по-късно да го направят.
13.-ако ти прегрява машината-смени оператора-не е от броя сегменти.

14-като цяло,мисля горните 13 точки са достатъчни.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Моторен трион magi_777   30.03.08 11:11
. * Re: Моторен трион Galeon   30.03.08 15:44
. * Re: Моторен трион Tarbox   30.03.08 15:48
. * Re: Моторен трион Galeon   30.03.08 15:58
. * Re: Моторен трион lubaka   02.05.08 16:27
. * хайде отначало.... Galeon   02.05.08 18:13
. * Re: хайде отначало.... lubaka2   11.07.08 18:29
. * Re: хайде отначало.... Galeon   12.07.08 12:55
. * Re: хайде отначало.... lubaka2   05.02.09 15:58
. * Re: хайде отначало.... CBR 6OO   10.02.09 01:09
. * Re: Моторен трион kиpo   08.04.08 20:50
. * Re: Моторен трион magi_777   09.04.08 09:08
. * Re: Моторен трион Galeon   16.04.08 14:18
. * Re: Моторен трион бaш мaйcтopa   02.05.08 18:12
. * масло и пресен бендзин Galeon   02.05.08 18:17
. * верига бaш мaйcтopa   02.05.08 19:35
. * Re: верига Galeon   02.05.08 21:22
. * Re: верига до Galeon бaш мaйcтopa   03.05.08 00:09
. * Re: верига до Galeon Galeon   03.05.08 00:36
. * егати.... Galeon   05.05.08 13:07
. * Re: егати.... stihlms18O   05.05.08 21:07
. * Re: Моторен трион stivcristy   06.02.09 22:03
. * Re: Моторен трион lubaka2   27.02.09 17:11
. * Re: Моторен трион stivcristy   03.03.09 18:44
. * Re: Моторен трион lubaka2   04.03.09 13:41
. * Re: Моторен трион stivcristy   04.03.09 21:06
. * Re: Моторен трион stivcristy   04.03.09 21:04
. * Re: Моторен трион lubaka2   05.03.09 11:29
. * Re: Моторен трион stivcristy   05.03.09 18:14
. * Re: Моторен трион tacy   15.04.09 11:37
. * Re: Моторен трион lubaka2   21.04.09 10:18
. * Re: Моторен трион tacy   21.04.09 11:06
. * Re: Моторен трион tacy   21.04.09 13:07
. * Re: Моторен трион lubaka2   07.07.09 17:43
. * Re: Моторен трион veskomladen   29.05.09 01:51
. * Re: Моторен трион veskomladen   29.05.09 01:58
. * Re: Моторен трион lubaka2   07.07.09 17:58
. * Re: Моторен трион zaiotoci   22.09.09 02:05
. * Re: Моторен трион stivox   19.10.09 22:11
. * Re: Моторен трион lubaka2   02.11.09 14:27
. * Re: Моторен трион batDancho   29.05.09 18:57
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.