|
Тема |
Re: хайде отначало.... [re: Galeon] |
|
Автор |
lubaka2 (непознат
) |
|
Публикувано | 05.02.09 15:58 |
|
|
на щил спусково -дроселната система е лостова....
на хускварна тази връзка е посредством жила...както и на партнер и на йонсеред..... ?????не на всички модели!Знаеш много добре на по-големите щилове колко е кофти свалянето на твоята прехвалена система!
12-е те тука вече мое да си избодеме очите и да си потрошиме маникюра.....почти винаги цилиндъра е за смяна задере ли буталото ....ама почти винаги ..да кажа едно 85-90 процента .....в това съм УБЕДЕН ...АМА ПОВЕЧЕ ОТ УБЕДЕН...ДАЖЕ МЕГА-ТЕРА УБЕДЕН!!!!Пълни глупости,рядко се случва да се смени цилиндър при Хускварна за разлика от твоята любима фирма!
Очевидно си поредният майстор,който основно поправя машини от марката Щил и най-вероятно ги продава!
Това е като приказката по-добра кола от Москвича няма!!!Да като не сме виждали друга!
На това аз му казвам щиладжийско мислене
Технологично марката Соло е години напред преди Щил отново искам да го подчертая!!!Не знам дали си работил с японската марка Зеноа?Японска работа страхотни машини!Хитачи също имат интересен модел!
|
| |
|
|
|