|
Тема |
Re: Чети тук [re: silent] |
|
Автор |
silverado (добродушен) |
|
Публикувано | 31.12.08 10:55 |
|
|
Лани нали умувахме над темата в големите мъгли.Нагревател за дренажен отвор е спасението.И снимки имаше.От опит зная че когато не се оттича при всяко размразяване, в основата на външния топлообменник остава лед и после много лесно пак се обледенява.Да не говоря че започват да се предават през леда вибрации към корпуса и да бръмчи по-силно. След серия от няколко обледенявания започва да се събира лед и в отделението при компресора и тогава съвсем започва да бръмчи силно.Тогава се сваля капакът на външното тяло и с помоща на тънко маркуче(при изключено захранване)се пуска от една кофа топла вода (внимателно за да си сигурен че е на дъното) в отделението при компресора, докато се размразят тампоните или пружините-в зависимост от конструкцията на окачване на компресора. На тези Неота,Мидеи и т.н., пък и на всички останали препоръчвам да се поставят тампони под четирите опори на външното тяло. Има ги по всички магазини за авточасти.М8-каучук-М8, а не разни гумени ленти, от които файда няма. Пък и сънят на съседите ще е мног по-спокоен.
Винтът, забит с чук, държи по-здраво от пирон, завъртян с отвертка
|
| |
|
|
|