Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:51 17.06.25 
Клубове/ Хоби, Развлечения / Направи си сам Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема хайде отначало.... [re: lubaka]
Автор Galeon ( Zouave)
Публикувано02.05.08 18:13  



Привет Любака......чакам от няколко месеца някой който разбира да си поговорим ...и ето че се появява някой и почва да се заяжда...

.....

ами щом така си преценил.......твоя воля....
айде първо от моето обяснение....кое му е лошото ....за човек който не разбира а пита от чисто любопитство --не виждам кое му е повърхностното ,или още повече -не виждам себе си като лаик...както и да е де ...
1...айде отвори всеки каталог и си признай че най-малката на Щил е 170.....факт ...май съм прав...
30.1см куб....
ами 336-цата на хускварна ,не е ли тя най малката на хускварна по обем на двигателя
**разбира се изключваме тука кастрачките(338-цата и 334-ката на хуск. и 192-ката и 200-тицата на щил) щото по дефиниция те СА СИ професионални машини за работа по поддържане на паркови и градински насаждения..**
336-цата май беше 35.2 доколкото си спомням....
Несериозно е да се говори кое е сериозно при положение че става въпрос за градина а когото и да питаш всеки ще ти каже ,че повече от 40-45 куб см не ти е въобще нужно ....просто няма смисъл...
1-щилките сигурно не са с кован вал.??..може и да греша но мисля че и те са....
2-да си забелязал случайно че и хускварна почва да прави с по два сегмента -е-тех двигателите с Х-торк патента???
3-за стъпката може много да се спори .....но пак повтарям ...фанал си се все едно става въпрос за най-най..модела ....кво му трябва на човек при тея кубици...s-36 na Husqwarna или 91ви джей на орегон са напълно достатъчни....мисля....позволи ми да предпочета 3/8 през .325.....
4-при повреда на маслена помпа не ми е известно да се сменя картер (или полу-картер) нито при щил нито при хускварна .....при щил помпата се вади отдолу със специално лостово приспособление....докато при хуск.-може да се наложи малко повечко игра ,но пак не се сменя картер----ша ма извиняаш...(ако толкова се запънеш казвай да снимаме ,ако трябва)
5-при наличие на компресор -всичко се почиства лесно
6-щеш не щеш филтъра трябва да си го почиствашна всеки 10 резервоара (хуск) а германеца дава съвет при смущение или при необходимост....както и да е и за двата основни типа на 7 резевоара според мен е необходимо почистване--въпреки че единият е цялостно он дунапрен докато другия е или пластмасов(при големите на щил) или пак от неква такава материя космата за 170-180)))
7-и валбро и зама имат жигльори--само 57-цата на зама (ако не се лъжа--има едно жигльорче--но това е минимума изискуем за карбуратор...) това за 170/180 на щил.......май съм прав....
8-външен съединител????...абе човек да е малко по начетен винаги ще намери начин.....при щилките----зегерка,шайба водещо-смазваш игления....докато при хуск е достатъчно да пръснеш малко веденце или да вкараш червената течна грес ако не ти се занимава.(на орегон)...
9--Уловителя....при хуск и при едната част от моделите на щил уловителя е алуминиева пластинка долу вдясно от водещото колело...тя почти е невъзможно да се счупи....факт .....докато при другата част от моделите на щил се сменя директно капака на водещото колло....кво да праиш така са го конструирали......
10-факт е че са по скъпи хускварна .....има за това партнер....и някои модели на Йонсеред...
11-НЕ ПО-ЛЕСНО.... а ПО-ЕРГОНОМИЧНО е направена системата на стартиране на Щил.....освен това е и по-ергономична Лостовата,а не системата с жило....признай!!!!!

Установено ,е че винаги горния сегмент се износва по-бързо.Това води до работа при различно износване на сегментите и до счупването на единия при закъсняла смяна.Двата сегмента винаги са по-тънки от тези монтирани на машини с един.При прегряване на мотора двата сегмента нанасят непоправими щети на цилиндъра и буталото,често се налага и смяна на колянов вал в обратения случай се сменя най-много бутало,по-вероятно сегмент.

Верно се износва по-бързо ...въпреки че на сто машинки я на10 има разлика я няма....Рядко се стига до счупване!!!Много преди това цементацията е надрана при което се налага основен ремонт....Прегряване????сам знаеш предполагам от какво и как се получават повредите...
1-бедна смес
2-чуждо тяло
3,4,5-вече са редки изключения и да ги разискваме нема смисъл при положение че тръгнахме от най-обикновена машинка за дворна употреба...
а и как ще ми смениш само сегмент при деруги просто не вдявам....
май ще си поспориме с тебе тука ....
въпреки че смисъл не виждам никъв....


Merde!La Guard meurt mais elle ne se rend pas!

Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Моторен трион magi_777   30.03.08 11:11
. * Re: Моторен трион Galeon   30.03.08 15:44
. * Re: Моторен трион Tarbox   30.03.08 15:48
. * Re: Моторен трион Galeon   30.03.08 15:58
. * Re: Моторен трион lubaka   02.05.08 16:27
. * хайде отначало.... Galeon   02.05.08 18:13
. * Re: хайде отначало.... lubaka2   11.07.08 18:29
. * Re: хайде отначало.... Galeon   12.07.08 12:55
. * Re: хайде отначало.... lubaka2   05.02.09 15:58
. * Re: хайде отначало.... CBR 6OO   10.02.09 01:09
. * Re: Моторен трион kиpo   08.04.08 20:50
. * Re: Моторен трион magi_777   09.04.08 09:08
. * Re: Моторен трион Galeon   16.04.08 14:18
. * Re: Моторен трион бaш мaйcтopa   02.05.08 18:12
. * масло и пресен бендзин Galeon   02.05.08 18:17
. * верига бaш мaйcтopa   02.05.08 19:35
. * Re: верига Galeon   02.05.08 21:22
. * Re: верига до Galeon бaш мaйcтopa   03.05.08 00:09
. * Re: верига до Galeon Galeon   03.05.08 00:36
. * егати.... Galeon   05.05.08 13:07
. * Re: егати.... stihlms18O   05.05.08 21:07
. * Re: Моторен трион stivcristy   06.02.09 22:03
. * Re: Моторен трион lubaka2   27.02.09 17:11
. * Re: Моторен трион stivcristy   03.03.09 18:44
. * Re: Моторен трион lubaka2   04.03.09 13:41
. * Re: Моторен трион stivcristy   04.03.09 21:06
. * Re: Моторен трион stivcristy   04.03.09 21:04
. * Re: Моторен трион lubaka2   05.03.09 11:29
. * Re: Моторен трион stivcristy   05.03.09 18:14
. * Re: Моторен трион tacy   15.04.09 11:37
. * Re: Моторен трион lubaka2   21.04.09 10:18
. * Re: Моторен трион tacy   21.04.09 11:06
. * Re: Моторен трион tacy   21.04.09 13:07
. * Re: Моторен трион lubaka2   07.07.09 17:43
. * Re: Моторен трион veskomladen   29.05.09 01:51
. * Re: Моторен трион veskomladen   29.05.09 01:58
. * Re: Моторен трион lubaka2   07.07.09 17:58
. * Re: Моторен трион zaiotoci   22.09.09 02:05
. * Re: Моторен трион stivox   19.10.09 22:11
. * Re: Моторен трион lubaka2   02.11.09 14:27
. * Re: Моторен трион batDancho   29.05.09 18:57
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.