|
Тема |
хайде отначало.... [re: lubaka] |
|
Автор |
Galeon ( Zouave) |
|
Публикувано | 02.05.08 18:13 |
|
|
Привет Любака......чакам от няколко месеца някой който разбира да си поговорим ...и ето че се появява някой и почва да се заяжда........
ами щом така си преценил.......твоя воля....
айде първо от моето обяснение....кое му е лошото ....за човек който не разбира а пита от чисто любопитство --не виждам кое му е повърхностното ,или още повече -не виждам себе си като лаик...както и да е де ...
1...айде отвори всеки каталог и си признай че най-малката на Щил е 170.....факт ...май съм прав...
30.1см куб....
ами 336-цата на хускварна ,не е ли тя най малката на хускварна по обем на двигателя
**разбира се изключваме тука кастрачките(338-цата и 334-ката на хуск. и 192-ката и 200-тицата на щил) щото по дефиниция те СА СИ професионални машини за работа по поддържане на паркови и градински насаждения..**
336-цата май беше 35.2 доколкото си спомням....
Несериозно е да се говори кое е сериозно при положение че става въпрос за градина а когото и да питаш всеки ще ти каже ,че повече от 40-45 куб см не ти е въобще нужно ....просто няма смисъл...
1-щилките сигурно не са с кован вал.??..може и да греша но мисля че и те са....
2-да си забелязал случайно че и хускварна почва да прави с по два сегмента -е-тех двигателите с Х-торк патента???
3-за стъпката може много да се спори .....но пак повтарям ...фанал си се все едно става въпрос за най-най..модела ....кво му трябва на човек при тея кубици...s-36 na Husqwarna или 91ви джей на орегон са напълно достатъчни....мисля....позволи ми да предпочета 3/8 през .325.....
4-при повреда на маслена помпа не ми е известно да се сменя картер (или полу-картер) нито при щил нито при хускварна .....при щил помпата се вади отдолу със специално лостово приспособление....докато при хуск.-може да се наложи малко повечко игра ,но пак не се сменя картер----ша ма извиняаш...(ако толкова се запънеш казвай да снимаме ,ако трябва)
5-при наличие на компресор -всичко се почиства лесно
6-щеш не щеш филтъра трябва да си го почиствашна всеки 10 резервоара (хуск) а германеца дава съвет при смущение или при необходимост....както и да е и за двата основни типа на 7 резевоара според мен е необходимо почистване--въпреки че единият е цялостно он дунапрен докато другия е или пластмасов(при големите на щил) или пак от неква такава материя космата за 170-180)))
7-и валбро и зама имат жигльори--само 57-цата на зама (ако не се лъжа--има едно жигльорче--но това е минимума изискуем за карбуратор...) това за 170/180 на щил.......май съм прав....
8-външен съединител????...абе човек да е малко по начетен винаги ще намери начин.....при щилките----зегерка,шайба водещо-смазваш игления....докато при хуск е достатъчно да пръснеш малко веденце или да вкараш червената течна грес ако не ти се занимава.(на орегон)...
9--Уловителя....при хуск и при едната част от моделите на щил уловителя е алуминиева пластинка долу вдясно от водещото колело...тя почти е невъзможно да се счупи....факт .....докато при другата част от моделите на щил се сменя директно капака на водещото колло....кво да праиш така са го конструирали......
10-факт е че са по скъпи хускварна .....има за това партнер....и някои модели на Йонсеред...
11-НЕ ПО-ЛЕСНО.... а ПО-ЕРГОНОМИЧНО е направена системата на стартиране на Щил.....освен това е и по-ергономична Лостовата,а не системата с жило....признай!!!!!
Установено ,е че винаги горния сегмент се износва по-бързо.Това води до работа при различно износване на сегментите и до счупването на единия при закъсняла смяна.Двата сегмента винаги са по-тънки от тези монтирани на машини с един.При прегряване на мотора двата сегмента нанасят непоправими щети на цилиндъра и буталото,често се налага и смяна на колянов вал в обратения случай се сменя най-много бутало,по-вероятно сегмент.
Верно се износва по-бързо ...въпреки че на сто машинки я на10 има разлика я няма....Рядко се стига до счупване!!!Много преди това цементацията е надрана при което се налага основен ремонт....Прегряване????сам знаеш предполагам от какво и как се получават повредите...
1-бедна смес
2-чуждо тяло
3,4,5-вече са редки изключения и да ги разискваме нема смисъл при положение че тръгнахме от най-обикновена машинка за дворна употреба...
а и как ще ми смениш само сегмент при деруги просто не вдявам....
май ще си поспориме с тебе тука ....
въпреки че смисъл не виждам никъв....
Merde!La Guard meurt mais elle ne se rend pas!
|
| |
|
|
|