|
Тема |
Re: Моторен трион [re: Galeon] |
|
Автор | lubaka (Нерегистриран) | |
Публикувано | 02.05.08 16:27 |
|
|
По-лошо обяснение от твоето за избор на моторен трион не съм чувал;)Не може всеки лаик да дава акъл за всичко.Правя ви сравнение между най-малките машини на Щил и Хускварна:
Щил 180-31,8куб.см.
Щил 210-35,2куб.см.
Под 36куб.см. е несериозно да се купува моторен трион.Почти цялата сила на двигателя отива за задвижването на веригата и машините нямат сила за рязане на по-стари дърва.
Екввалента на тези два модела е Хускварна е модел 137/36,3куб.см./
1.Хускварна е с професионален кован колянов вал от три части./това е най-важното/
2.С един сегмент е и това и позволява да развива по-високи обороти на двигателя и да постига по-висок въртящ момент на мотора,което е съществено за тези машини.
3.Реже със стъпка на веригата 0,325 ,което е средната стъпка за един трион
/това икономисва заплащането на допълнитени 100лв. за шина,верига и водещо колело ,както е при другите два модела,а и показва качество на мотора и така пак се връщаме на коляновия вал/
4.Не се сменя картера при повреда в маслената помпа.
5.Лесно се сменя бензинопровода и се почиства карбуратора.
6.Има турбо и се почиства поне 5 пъти по-малко въздушния филтър и не губиш излишно време за поддръжка на филтъра,който е по-стабилно поставен и не влизат стърготини през него.
7.Има жигльори на карбуратора за регулиране на оборотите.
8.Има външен съединител и няма нужда да смазваш лагера на водещото колело.
9.Като ти се скапе уловителя на веригата можеш да го замениш с нов/изключително важно/
10.Хускварна са по-скъпи.
11.Стартира много по-лесно/само с две операции-дърпане на смукач при студен двигател и после само неговото връщане,другите предполагам,че знаете как./
В света има над 150 производителя на моторни триони,като само няколко са се ориентирали към производство на моторни триони с два сегмента.Защо?
Установено ,е че винаги горния сегмент се износва по-бързо.Това води до работа при различно износване на сегментите и до счупването на единия при закъсняла смяна.Двата сегмента винаги са по-тънки от тези монтирани на машини с един.При прегряване на мотора двата сегмента нанасят непоправими щети на цилиндъра и буталото,често се налага и смяна на колянов вал в обратения случай се сменя най-много бутало,по-вероятно сегмент.Всичко това можете да го проверите в интернет за да е всичко коректно.Чао!
|
| |
|
|
|