|
|
| Тема |
Re: компресор от хладилник [re: Cтeфaн] |
|
| Автор | Haпpaвил caм (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 04.04.07 20:49 |
|
|
|
Най-вероятната причина е в голямото триене между частите на компресора в следствие на износване, разцентроване. Самият компресор има възможност да се центрова спрямо остта на двигателя. При разхлабване на винтовете, самият компресор може да се разцентрова и по този начин да предизвика заклинване или недопустимо натоварване на двигателя.
При твоя случай двигателят се развърта (значи елекрически е здрав), но поради натоварването от компресора, консумацията на двигателя е завишена и сработва термозащитата-изключва двигателя, като се охлади, пак включва и така...включ-изключ.
Тези компресори на са удобни за любителски цели...проблема е в смазването на самия компресор.
Трябва да се разреже с флекс корпуса, да се разглоби компресора, да се промие, после внимателно да се центрова и задължително да се помисли за масленка за смазването на буталцето и кривошипа.
Преди всеки запуск да се проверява в какво състояние е (лесно ли се развърта на ръка) и едва тогава да се включва.
Друг недостак е, че компресора няма оребряване за охлаждане и при продължителна работа загрява ...
Създава добро налягане (над 1MPa), но много малък дебит-една автомобилна гума 165/13 напомпва за 10-15мин...
| |
| |
|
|
|