|
Тема |
Проблем с бензинова помпа - Рейсър |
|
Автор |
UniWorks (непознат) |
|
Публикувано | 19.02.05 14:30 |
|
|
Здравейте!
Надявам се, че все някой ще може да помогне! :-)
става въпрос за рейсър ГТЕ - 1,5 моно-инж.
от известно време колата загуби мощност, по 1 време дори придърпваще яко и въобще не можеше да се кара и в 1 сервиз след съответните измервания казаха, че помпата не вдига налягане и е за смяна. свалих я, почистих всички филтърчета по нея и по дюзата и положението се пооправи и карам така вече почти година.
сега купих нова помпа, но когато я поставих колата прекъсваше много и гаснеше около 30сек след запалване, от помпата се чуваше странно съскане наред с бръмченето като че дърпа въздух заедно с горивото, а накрая съвсем отказа да пали. Поставих отново старата и тя работеше без проблем.
Смених новата помпа в магазина с предположението, че е дефектна и този път закарах колата в сервиз, за да направят смяната там. Същият ефект! :-(
обадих се в деу бг и оттам ме увериха, че няма никакви настройки (нито на помпата, нито на борд.компютър на колата) и че трябва да тръгне без проблем след включване на захранването и маркуча за горивото..
може би трябва да спомена и 1 малък детайл: шлаухата, на която се нанизва маркучът за горивото е с по-малък диаметър на новите помпи от старите. преди да стегна маркуча с метално пръстенче при запалване не се чуваше свистящият шум (но естествено шуртеше гориво в купето..). След затягане на маркуча се появи шумът и колата се държеше по гореописания начин...
имате ли някакви идеи каква може да е причината за това и как може да се оправи?
10х
I'm lost. I've gone to look for myself. If I get back before I return, please, ask me to wait!
|
| |
|
|
|