|
|
| Тема |
много ми хареса [re: Swety36] |
|
| Автор | darklord (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 12.04.07 07:14 |
|
|
|
последната част от въпроса ти - "... и той работи успешно" :)
Аз лично съм се сблъсквал със няколко случая на неуспешно внедрени CRM решения. Явно има някакъв генерален проблем при внедряването. Моите наблюдения са, че основния проблем е не добре дефинирани процеси на работа в компанията, в която се внедрява продукта. В смисъл че от стремежа към 'уникалност' на дейността и 'супер свежи идеи' на отдела за работа с клиенти нещата се забатачват яко. Наблюденията ми са по внедряването на едно стандартно приложение (Act!) и full custom софтуер писан по задание на клиента.
Мога да укажа съдействие ако имаш интерес за консултации по отношение на подобни продукти.
Успех при търсенето!
| |
| |
|
|
|