Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:06 26.05.24 
Клубове / Общества / Непрофесионални / Козметика Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Марките и скъпата козметика [re: Лyничka]
Автор Spezialista (po vsichko)
Публикувано13.08.02 22:43  



Според мен марките качват повече от 30-40% цената, имайки впредвид към кого е обърнато пазарното им лице- към хората с по-големи финансови възможности. Повечето от тях са обзети и от своево рода снобизъм, изгаряйки да вметнат " А моето червило е .... (еди какво си)". Това е субективата страна.
Обективната е, че в по- голяма част тези производства са бутикови, късо серийни. Тъй като по една или друга причина масовото производство е трудно, да не кажа невъзможно, да се приложат абсолютно стриктни технологични режими, да се закупи оборудване за осъществяването им и да се работи при 100% стерилност , то качеството не би могло да бъде да супер ниво. И всъщност не е фатално. Друго- при едно бутиково производство технологичният брак е много висок процент, но и се постигат най-добри показатели на емулсии, пасти, шампоани и пр. Направете си сметка какво е да правиш 50 кг полуфабрикат, машината ще хомогенизира сместа многократно по-добре отколкото една еднотонна такава, в малката машина температурата може да бъде прецизно измерена с точност един-два градуса в целия обем, а в голямата- околко термодвойката- да, но в обема... При това се позволява и висок разход за опаковка и реклама. Работенето с дейонизирана, микробиологично чиста вода ( при малките производства не е чак толкова скъпа технология) позволява използването на меки консерванти, в ниски проценти, или въобще без такива, което свежда алергичните реакции почти до нула.
Друго - истинските марки правят собствени разработки, поддържат високо квалифициран персонал, влагат пари в know-how. Не всеки може да си го позволи.
Суровините - при разход от порядъка на килограм-два би могъл да си позволиш скъпи суровини, но когато са ти необходими стотици килограми, или даже тонове, се прибягва до заместители. А те не носят 100% същият ефект.
Но пък както казах с името се спекулира много. Даже прекалено.
30 лв за един шампоан е подигравка с хората. Еле пък за България!



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Clinique и скъпата козметика Лyничka   13.08.02 19:45
. * Re: Clinique и скъпата козметика divinora   13.08.02 20:58
. * Re: Clinique и скъпата козметика Лyничka   13.08.02 21:33
. * Re: Clinique и скъпата козметика nia   13.08.02 22:07
. * Re: Clinique и скъпата козметика divinora   14.08.02 18:30
. * моят списък Лyничka   14.08.02 23:28
. * Марките и скъпата козметика Spezialista   13.08.02 22:43
. * Re: Марките и скъпата козметика бpъмчилo   13.08.02 23:16
. * Re: Марките и скъпата козметика Spezialista   13.08.02 23:38
. * Re: Марките и скъпата козметика Debora   14.08.02 03:22
. * Re: Марките и скъпата козметика бpъмчилo   14.08.02 10:54
. * Re: Марките и скъпата козметика Tangerine   14.08.02 11:25
. * Re: Clinique и скъпата козметика MB   13.08.02 23:20
. * Re: Clinique и скъпата козметика бpъмчилo   13.08.02 23:29
. * Re: Clinique и скъпата козметика njakoj   15.08.02 05:34
. * Re: Clinique и скъпата козметика divinora   15.08.02 10:13
. * Re: Clinique nadinm75   15.08.02 10:28
. * Re: Clinique Mouze   15.08.02 10:51
. * Re: Clinique nadinm75   15.08.02 12:10
. * Re: Clinique JOLLYTA   15.08.02 19:46
. * и аз.... Лyничka   15.08.02 23:07
. * Re: и аз.... JOLLYTA   16.08.02 12:27
. * Re: и аз.... Лyничka   16.08.02 17:46
. * Re: Clinique и скъпата козметика Йoaннa   14.08.02 11:06
. * off the wall: Просто закачка :о) бpъмчилo   15.08.02 01:44
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.