На това видео е една лекция на Денис Симино. Той е пилот който в следствие се е специализирал в анализ на информацията записана в черните кутии на самолетите. Тъй като той е един от водещите специалисти в света в тази област, неговите думи трябва да бъдат взети сериозно. Самият той казва в началото на лекцията, че се занимава вече 11 години с атентата срещу Близнаците. Той е един от основателите на движението „Пилотите за Истината на 11 Септември” Той е започнал да разпространява истината още от първият ден в който се извършва нападението. Според него всеки професионален пилот на САЩ знае отлично, че това е било инсценирано нападение. Най очевидното доказателство първоначално е било това че цял час е минал без да са предприети никакви действия за засичане и спиране на отвлечените самолети. Като при това те били „изгубени от радарите”. Според него това не е възможно освен ако не е направено съзнателно от воените.
В тази лекция той казва че ще говори предимно за нападението срещу Пентагона. Най напред той споменава някой неоспорими факти като този, че няма абсолютно никакви остатъци от самолета, нито на земята, нито вътре в самата сграда. Според него само това дори е напълно достатъчно доказателство. Не е възможно един самолет от 100 тона да се изпари без да остави следи.
Денис Симино казва, че основното за което ще говори не са тези неща които са добре известни вече на повечето хора. Вместо това той ще говори за черните кутии.
Според официалните версии на правителството, черната кутия със записите на самолета който се е блъснал в Пентагона е била намерена. След близо 8 години настояване на различни организации и движения, те биват принудени да „публикуват” данните които са били записани в кутията. Данните могат да бъдат даунлодвани със специално разрешение от официалните служби. Някой органицации са получили това право и са свалили тези записи. Това е изключително работа за професионалисти и само малцина хора по света могат да разчетат тези записи и да видят какъв смисъл те правят.
За щастие обаче те намират Денис Семино който може да разчете и да разтълкува записите. Онова което той е видял в тези „записи” е шокиращо. Тези записи са чисто и просто една фалшификация, една нескопосана сборна част от различни самолети или просто генерирани изкуствено от компютър. Няколкократно е правен опит да се говори с официалните власти и с хората които отговарят по тези неща. До сега нито един отговорен човек не се е съгласил да разговаря с Денис, нито пък казват кои са тези специалисти които са разтълкували записите. Тъй като Денис би ги познавал лично, то на практика излиза че никой не ги е разтълкувал.
Денис се стреми да говори на по прост и разбираем език, но не е възможно да се избегнат употребата на технически термини. Моят английски не е достатъчно добър за да превеждам всички доводи, всички фалшификации, всички доказателства. Но ще споменавам само основни противоречия в следващите няколко постинга, такива които се виждат от записите на черната кутия. Наистина противоречията са шокиращи и няма никакво съмнение, че това не е в никакъв случай запис от самолет който се е блъснал в Пентагона, а е по скоро една събрана и сглобена фалшификация.
1. Още в самото начало на файла (не разбирам подробностите които той обяснява с много специални термини) но накрая той казва че номерът за идентификация на самолета и номера за идентификация на това към кой флот принадлежи са 0000. Това е абсолютно невъзможно според законите. Ако тези номера са нули, тогава на самолета няма да бъде разрешено да излита и самите компютри ще откажат да функционират.
2. Когато самолета се включи, черната кутия автоматично записва всичко което става независимо дали самолета ще лети или само го местят с два метра напред. Когато самолета ще излита има една поредица от действия които трябва да бъдат извършени. Тези данни липсват и поради това той прави заключение, че тази част от данните на черната кутия са били генерирани изкуствено на компютър.
3. От този файл се генерират някакви схеми и някакви данни които показват какви са били условията за летене, вън и вътре в самолета и т.н. Файлът който е генериран от официалните власти не отговаря на това което е дадено от черната кутия. Явно е че официалните заключения които се дават от правителството за последните моменти от полета на самолета не са взети от тази черна кутия. Те се обръщат към официалните власти и питат как може да казвате че тези данни които публикувате са взети от тази черна кутия? Отговор разбира се няма, точно обратното, никой не се ангажира да отговаря на въпросите. Говорили са с някой си мистър Рийдър от National Transportation Safety Board: NTSB – Националната Служба за Транспорт и Сигурност, който би трябвало да знае отговорите на въпросите им, но той дипломатично си е замълчал без да даде каквито и да са коментарии.
4. Според официалната версия на правителството, самолетът е бил превзет като пилотите са били убити или обезвредени за 3 минути. Според записите обаче на черната кутия, самолетът продължава да си лети на автопилот без прекъсване, което е невъзможно.
5. Най смешното е, че според черната кутия терористите са влезнали в пилотската кабина без да отворят вратата на кабината!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Как са успели да направят този фокус? Сигурно са се промушили под вратата като писмо??
6. В западна Виржиния имало някаква Радарна Дупка в която област нямало радари които да направляват самолетите. Когато нормален самолет попадне на това место, той прави връзка с някакви други видове радари които са за огромни разстояния. Когато се прави връзка с тази радари, те трябва да идентифицират самолета два пъти, в началото и след като излезе от дупката. Но когато самолета се включва втори път той го прави това БЕЗ ИДЕНТИФИКАЦИЯ!!!???? Това е невъзможно. Никой от земята няма да дава път на самолет без той да се е идентифицирал. Но в случаят със самолета на Пентагона, това може Имало специален Протокол за Въздушен Трафик, който трябва да се спазва. Хората на земята които управляват Радарите, трябва да знаят кой е този самолет преди да му дадат каквато и да е информация. Но съгласно черната кутия от земята са получени информации, без да има идентификация??? Това е просто невъзможно!!!!!!!!!!!!!!
7. След като терористите вземат самолета, те успяват да го пренасочат почти за нула време. Нормални пилоти, които имат голям опит, им е нужно поне 15 минути за да пренасочат самолета. Не е възможно да отвориш прозореца на самолета и да видиш долу над коя улица летиш или в коя посока. Нито пък е възможно да летиш просто на север или на юг. Дори съвсем малко отклонение и в никакъв случай самолета няма да отиде в Пентагона. Дори няма да може да отиде и във Вашингтон. Трябва голяма прецизност. Но неуките араби терористи, които дори не могат да летят със двуместен самолет, някак си успяват да пренасочат самолета без проблеми в нужната посока??
8. Самолета навлиза в зоната на Вашингтон без да е идентифициран. Поради това в този момент той е трябвало да засечен от поне два прихващащи изтребителя. Това обаче не се случва. Нещо повече, след това самолета навлиза в забранена за полети зона. Това е близост до Пентагона. Тук противоракетната система би реагирала за по малко от секунда и би свалила самолета само за няколко секунди. Но това също не става.
9. Според официалната версия, самолета преди да се удари във Пентагона, е бутнал няколко стълба около сградата. Това показва от къде точно е минал самолета. Но според данните от черната кутия, самолета не е минал от там и не е минал на тази височина?
Редактирано от oтБpaxмaн на 01.10.13 00:44.
|