|
Тема |
Re: според мен... [re: Диaн] |
|
Автор |
Kapъk (=) |
|
Публикувано | 15.03.09 21:38 |
|
|
Аве ти четеш ли какво съм написал. Не става въпрос за гарнция, а за връщане на стока. Законът дава право на всеки потребител закупил стока от разстояние /разбирай в случая интернет/ да може да върне същата в 7 дневен срок. Който продава стоки от разстояние знае какъв риск поема. Купуваш нещо по интернет, виждаш го , не ти харесва , и го връщаш. Законът ти дава това право.
А относно гаранцията. Пука ми за нея. Законът пише черно на бяло 2 години и всяко друго листче, дори то да има името "гаранция" да си го сложат на пи88ката. Чл.115 ал.3 от ЗЗП пише 2 години и всяка друга гаранция е недействителна. Пазиш си касовата бележка и с нея доказваш гаранцията.
И нещо много важно, с което се сблъсках преди година и занесох повреден уред в сервиз. Ако евентулано дадена стока се развали никакъв сервиз. Директно при търговеца, от който е закупена. Излиза ти с номер , че има сервиз. Ти си държиш да бъде вписана рекламацията задължително в регистъра на рекламациите. Ако не искат, веднага се обаждаш на КЗП и те ще ги разкатаят за отказа за вписване. Ако до 1 месец повредата не отстранена
пак в магазина и си искаш парите. Вписан ли си в регистъра на магазина , минал ли е месец , нямат мърдане. Никакви сервизи и други глупости. От магазина си е купил , от магазина си търсиш правата. А пък търговците и сервизите да се оправят помжеду си. Теб това не те грее.
Прочетете го тоя закон, има 5 страници текст където ви касаят, а не търговците да ви имат за крепостни селяни.
|
| |
|
|
|