|
Тема |
Ами... [re: BUGSY] |
|
Автор |
Stax () |
|
Публикувано | 23.03.00 20:05 |
|
|
Дъното ти не е с 4Mb видео, а с 4Mb буфер на видеото, което означава, че когато се напълнят 4-те мегабайта започва да "яде" от системната ти памет, което и обяснява че можеш да работиш на 1280х1024 в 24-bit color (на 4Mb видео не може...) Не съм пускал KingPin, но по това за което пишеш разбирам, че играта най-вероятно работи на OpenGL. Ако това е така, то OpenGL в игрите с Quake Engine се поддържа само на 16-bit color. Дори и да си настроиш settings на 24 (или 32 даже) битов цвят, то играта ако ползва OpenGL винаги ще ти върви на 16-bit цвят. Изключение на това правило са най-новите игри, имам предвид след излизането на Quake-III, където се ползва друг engine...
Поздрави!
|
| |
|
|
|