|
Тема |
отговор в едно изречение [re: Hoв] |
|
Автор |
Bibass (хитропостроен) |
|
Публикувано | 14.07.04 17:44 |
|
|
Г-н Нов, колкото и да е трудно да се ограничи отговорът на един толкова сложен въпрос до едно просто изречение, аз се наемам да опитам:
за двигател 1.6 моно на ПСА се предполага да има комресия в диапазона 11.5-12.0 на всички цилиндри при излизането на автомобила от завода, което означава, че след известен пробег можем да примем за нормално намаляване на тези показатели с 1-1.5 единици и те да достигнат границата от 10-10.5 атмосфери, за повишаване на компресията слаганаето на добавка към моторното масло би имала краткотрен ефект и е препоръчително да се направи само ако автомобилът ще се продава, но ако все пак се вземе подобно решение е редно да се постави по-скъпо и изпитано средство, което и да има по-продължителен ефект от 1 смяна на масло, но за съжаление практиката показва, че след еднократно поставяне на добавка двг "се пристрастява" към веществото и започва "робуване" без да се отстранят и дори се наблюдава задълбочаване на прините за понижената компресия!
*********************
ако имаш въпроси питай, но ги номеририй и прочети, преди да натиснеш "продължи".
ако приемаш съвети:
1. реглаж на клапаните се прави на всеки 15хкм при ТУ моторите, при Вас (ХУ)може и да е на повече, но процедурата не е тежка нито за работа, нито финансово, само е разсрочена във времето, защото се извършва на абсолютно студен двг. тъй, че препоръчвам ти да започнеш оттам.
2. отиди все пак и на друго място да замерят с друг уред, да ти е спокойна главата, ако покаже същото, ще се наложи да дадеш доста по-точна информация за поведенеито на двг... и ремонтите, които са му направени...
лека и полека!Редактирано от Bibass на 14.07.04 17:55.
|
| |
|
|
|