|
Тема |
Re: ... [re: Bibass] |
|
Автор | Hoв (Нерегистриран) | |
Публикувано | 14.07.04 16:17 |
|
|
Абе Бибасс, писна ми от разни многознайковци като теб, които се мислят за голяма работа.
1. Никой не те кара да четеш постингите
2. Никой не те кара да отговаряш
3. Когато отговаряш пиши по същество а не свободни съчинения
4. Проблема който се разисква е интересен и е точно в духа на този форум. Мисля че е по-интересен от доста други теми (да не цитирам).
5. Не е казано че в тези форуми трябва да си доктор на техн. науки по двигатели вътрешно горене или да си главен конструктор на Ферари. Не ми е работата да знам примерно какво е реглаж клапани и гумички на клапаните - просто досега никога не ми се е налагало да ги оправям. Затова са форумите и майсторите.
6.Как съм купил колата, за колко пари, какво съм гледал и мерил предварително и след това не е тема на тази тема.
7. Ако прочетеш хубаво първоначалния ми въпрос, ще видиш че питам за нещо конкретно, а именно: "Колко атмосфери по документация е компресията на двигател ZX'92 1.6i". Другото е просто за доуточняване.
Разяснявам за такива като теб - т.е. казано с други думи колко атмосфери би показвал уреда за измерване на компресия ако колата е току що излязла от завода на Ситроен. Това го питам за да има някаква база за сравнение с резултата които се получават в момента. Иначе не виждам смисъл от ходене по диагностици и от измерване на компресии. Какво всъщност мерим и какво значи че компресията е примерно 7 атмосфери. За мен, поне засега - нищо не значи. Не знам дали си забелязал но дотук никой не ми е отговорил на въпроса. Като си толкова печен вместо да пишеш свободни съчинения - отговори с едно изречение на този въпрос.
8. Писна ми така че свършвам
|
| |
|
|
|