точно за тая рабутаа иде реч... компресия ако ще мериш мери преди да купиш колата, след това какво има за мерене... само да те боли глава, друго не постигаш...
апропо, ако още има катализатор, може оттуй да не върви мнгоо, да е запушен...
ако си сипал кофти бензин също,
ако не си сменил в.филтър също,
ако не си сменил свещите, кабелите, бубина-делко също,
ако ти е зацепен "накриво" ангрежа, след смяната? също,
ако ти е заседнала подложката (мокетчето) под педала на газта и не стигаш до ламарината като го натисташ също,
ако не си свалил ръчната също, аско не ти отпускат накладките също,
ако си качил 3-ма по 100кг също,
ако си с по-големи гуми от предписаното също,
ако не ти е регулирана предницата, след "лекия удар" с който колата е купена от Германия също,
имай предвид, че в тези коли не се усеща мнгоо скоростта и меката возия предразполага към по-леко ускорение... най-добре се качи и се повози в кола със същия мотор, имам предвид същие Зет като твоя, за д аможеш да направиш сравнение и да не се окаже, че търсиш под вола теле!
аре успех!
лека и полека!
|