|
Тема |
Re: Вакумна клапа на двигателя [re: 1OOlv] |
|
Автор |
vsx16v (Xantia) |
|
Публикувано | 17.06.04 10:12 |
|
|
Все пак е добре че си оправил клапата, защото като решиш другия проблем колата ще върви повече...
В дунев имат достатъно техника за диагностика, в момента не знам как са, но аз като ходих (преди година) имаха достатъчно хора за всичко, Изгоряла бобина можеш много лесно да различиш, сменяваш и мястото с друга и ако почне друг цилиндър да не работи значи е от бобината. Пробвай с Тони от Автомотор, търси го лично него и се разберете нещо, твърде вероятно е да ти помогне. Той има схемата, тръгвате от компютъра по схемата и ще намерите проблема. Мерихте ли компресия, възможно е и някой клапан да е "залепил" или "отлепил" (..ба ли го..)
Пробва ли да откачиш и да закачиш кабела на комутатора? Нали ти казах че при мен стана същото, почна от време на време да изключва един цилиндър, какво ли не опитах и накрая се оказа че няма добър контакт на куплунга на комутатора, натиснах го, каза "щрак" и готово.
Между другото, ако си на 3 цилиндъра, по добре да изключиш инжектора на цилиндъра който не работи за да не ти изгаря бензина по изпускателните тръби.. просто му дръпни кабелчето.
Xantia 16v
|
| |
|
|
|