|
Тема |
Re: 10x [re: mam_mike] |
|
Автор |
vsx16v (Xantia) |
|
Публикувано | 05.04.04 12:52 |
|
|
..линка съм го загубил някъде, но наистина има таблици по които компютъра решава колко клапана да затвори и оттук колко твърдо да е окачването. Разликата със и без включен спорт е в програмата, т.е. сменяват се таблиците. Иначе дори и в комфортен режим окачването може да стане твърдо в зависимост от условията. Както вече много пъти сме коментирали при хидрактива има датчици на волан, спирачка, газ, датчик за движение и т.нт. (схемата я има на xantia world ). Това ще рече че при едно рязко натискане на спирачката (или газта) или завъртане на волана окачването се втърдява за части от секундата. След възстановяване на нормално каране колата отново минава в комфортен режим. Това което е интересно е, че има N на брой клапани, колкото повече клапани са затворени толкова по твърда е колата. Оттук следва че хидрактива има N на брой състояния на твърдост и за това е трудно човек да каже точно кога колата минава в режим спорт. Естествено, очевидно е че като влезеш в остър завой (или рязко спиране/тръгване) колата не се клатушка и това е благодарение на хидрактива. Също така интересно е да се знае че при скорост над 150 колата минава безусловно в твърд режим.
Xantia 16v
|
| |
|
|
|