Е немога повече. Аман от майстори... :(
Един да фанеш, друг да удариш, никога нема да сбъркаш.
За Жоро Христов, може ли да си праим срещи се едно ми е гадже, ми хайде да се обадиш другата седмица в понеделник, та да се разбереме кога ще може да дойдеш. А да не говориме колко обичам измекярски истории. Пращам жената в АМК да вземе 2 неща, при което понеже не са я виждали, пък и може би защото е жена, веднага следва, на вас каде ще Ви ги сменят тези неща, след отговор в АМК (!!!), следва, ма там ще е много скъпо, отидете при Жоро Христов ( yep, от АМК те пращат при Жоренцето ).
И ако си мислите че Жоро е тежък случай отидете при Пламен в Курило или нещо подобно. Тоз човек му плащат от некаде само да стои и да говори по телефона, а и чат пат да излъже за некой маркуч, па неговите хора да кажат, а нищо не сме пипали, няма за какво да ти зимаме пари. Като лъжеш поне го прави като хората.
За сервизи на АМК не ми се говори.
Другарят Мето пък ми скъса нервите и е директният подстрекател за този постинг. Просто не могат да пипнат нещо без да омажат 2 други. За тривиални неща като да опраат фар да не мърда, пък ти изпадне мигача, па като го опраат на фара да са му сбъркани къси и дълги, и да осветява малката мечка, нема да говорим. Да си говорим за хидравлика, дълга и широка: и Жоро сменя маркучи и Мето сменя, и ходи им разправяй че колкото и да сменят се ще ги къса, докато най накрая Мето се съгласи и провери предните струтове или както там им се казва. Ама не е една беля, почна да кляка предницата много бързо, да не може да се дигне 4-5 минути след запалване, сферата щрака на 4-5 секунди. И пак обяснения...
Ама може ли да провериш защо не работи вентилатора на парното, да счупиш едното копче, да кажеш че реостата не бачка, и сега го закрепили да духа на макс, аз да не го пипам. Ми пипнах го, в момента работи, разкачен кабел.
От лятото ми тропа нещо ( добре де, две неща ми тропат, ама едното е дясното колело ), та смениха полуоска, каре и висящ лагер ама тропа. Ми добре де, сичкото тфа нека да е било счупено, ама пак тропа.
Пак от лятото тече масло от двигателя, "ми то не тече", абе мето таз локва кфа е, е добре де ще го видиме. Смениха гарнитура некфа, и пак сме на темата каде тече, и тфа петно дали е от мене.
Но пирона на всичко е, след като измих двигателя една зимна сутрин, вентилатора пак спря ( и друг път го е правило, ама като поизсъхне датчик ли кабел ли некаде, тръгва ). Криво ляво стигнах до Мето, на почивки. Смениха 2-та датчика за температура на двигателя, и датчика на перката. Резултата си е беше предвидим: датчика на перката, така вързан че масата не дава контакт след 10км, жълтата лампа пропуска да светне изобщо, но пък за сметка на това червената не закъснява ( Предполагам сте се досетили че обяснението е че жълтата лампа е изгоряла, чудя се ако беха пипали таблото дали пък немаше да кажат че датчика е изгорял ).
Знам че за всичко си има възможното обяснение, но на майстор който ти казва че е свършила нафтата и сипвали два пъти, без да погледнат таблото кадето си пише че има, е трудно да имаш доверие.
Вярно, има и чудесни хора и майстори, като двамата братя в Горубляне или като Свилен от Вилекс, но в Горубляне трябва предварително да си купиш частите което е доста неудобно понякога, а и няма начин за някои случай. А Свилен пипа само дизелови помпи, но пък начина по който го прави, а и вида в който връща колата, можа да накара човек да се просълзи от умиление.
Сега смятам да видим в Автолъч какво ще стане. Незнам, може би проблема е в мен, аз искам като си оставя колата, да им кажа че имам еди какъв си проблем, да го намерят да го оправят, да ми звъннат, да си взема колата. Нито питам ама защо така, ама защо иначе, плащам си и си заминавам. Но в повечето случай трябва да се връщам по 10 пъти за всяко нещо.
|