И аз не вярвах, че изобщо автомобил освен волгата може да тежи толкова много, обаче така пише в спецификациите му! При все, че е с таван и преден капак от фиберстъкло... И апропо, возенето на BX е удоволствие не само заради хидравликата (междудругото, правилното име е хидро-пневматика, щото работи на течност и на въздух едновременно) а и заради тежестта на колата... А возенето/карането на ситроен както вече казах ми доставя истинско удоволствие- това са автомобили създадени за да бъдат карани, карал съм какво ли не (и френски и немски и американски и руски и японски) и нищо не е като ситроен... единствено сааб не съм карал, за да ти кажа как е, щото за него твърдят (особено 9000) че също бил автомобил направен за каране!
Колкото до C5- там возенето има други измерения- това изобщо не е кола като другите и не може да се сравнява... Все едно да сравняваме HTML и PHP... е нямат нищо общо... C5 е истинска лимузина... Просто невероятен автомобил- тежък, с хидропневматика, изцяло компютърно управление на окачването, кожен салон, безоловен бензинов двигател със само 170 к.с. и V образен, 16 клапанов- гори 10л./100км, диск с чейнджър, хладилник в жабката, миещи се фарове, автоматични фарове на тъмно и чистачки на мокро, оригинални JBL колони 8 бр, въздушни възглавници 8бр, климатроник от ново поколение, който се управлява автономно от лявата и дясната страна в купето, автоматични външни огледала, дистанция датчик на задната броня, алуминиева арка над купето, метални тръби във вратите, ABS/ARS спирачки с автоматично превключване, спортна скоростна кутия (имат я и автоматик, ама струва 5000 лв.)... и това е само част от оборудването на колата... Изобщо... ако ми се намираха малко повече излишни пари- досега да съм я купил!
Баба...
__________________
Аз не съм големия лош вълк
Аз не съм и червената шапчица
Аз съм бабата
|