|
Тема |
Отг: Малко късно, но [re: Aneta_anon] |
|
Автор |
Heo (новак) |
|
Публикувано | 14.12.00 04:17 |
|
|
Все пак навреме... Извинете че се намесвам ама се нервирах... Цял шибан НАТФИЗ са ти измислили хората! Ако ти се струва много време да дочакаш кандидатстване в "умрялата" Академия и мислиш че вече си назряла да играеш/пишеш, пиши ми ей тук и аз ще те снимам, за бога! Ей така по студентски без пари и без да ми правиш свирки... Има едно такова студентско кино се нарича, дето всички го правим пет години белким ни види някой, било тук било на някой фестивал... Освен това съм МНОГО ДОБЪР режисьор и смятам да поразкърша Българското ни кино след някоя година /това последното е без майтап и без излишна скромност/ а като става въпрос за сценария ти /готовия/ можеш да ни напишеш резюме тук в клуба и всички ще ти кажем какво мислим за него. Няма да ти го откраднем великия сценарий За пример ще ти сложа мойто резюме за бъдещата ми курсова работа, ако ти се стори интересно ми кажи...
Събота Резюме и Режисьорска експликация
Един почивен ден показан през погледа на четирима млади хора. Всеки от тях се стреми към нещо по-различно в свободната вечер. За да постигнат целите си, всеки използва различни похвати. Единия се опира на наркотиците и агресивноста си, другия разчита на финансовото си състояние, а момичетата – едното на вродения си животински еротизъм, другото на потайноста и интелекта си. На финала се разбира, че всички са излъгали по-скоро себе си. Крис Крис/префърцунена млада жена/ се опитва да убеди своята приятелка Бети какъв е правилния начин да се отнасяш с мъжете-да ги изтискваш финансово, но е забита от по-обикновенната Бети. Това, което Бети не знае е, че Крис отдавна “пробва” приятеля и моторист /Пиранята/. Когато вечерта богатия и приятел /Гопето/ я зарязва заради "някаква работа", тя намира случая за удобен и се уговаря с Пиранята да се видят по-късно.
Гопето Неговата страст са жените. За него трупането на бройка се е превърнало в начин на живот. Започнал е игра с нова и привлекателна бройка и затова с цената на някой и друг лев се “отървава” от писналата му Крис и си освобождава вечерта. Има проблем с агресивния и подиграващ му се Пираня.
Бети Не понася надутата Крис Обича приятеля си /Пиранята/ и се надява той да “прогледне” за връзката им. Харесва хумора му и свободния му начин на живот, но усеща че губи борбата с наркотиците – страстта на Пиранята.
Пиранята Обича свободния си начин на живот. Знае че Бети го обича, но го е страх да не изгуби свободата си и затова се отдава на любимото си занимание – надрусването с трева. Нещо като предпазна мярка срещу любовта и. Едно от най-големите му удоволствия е да спи с Крис- перверзната приятелка на Бети. Така хем “го слага” и на тъпия и лигав приятел-Гопето, когото не може да понася
Вечерта Пиранята започва да се държи агресивно към околните, знаейки че това е най-неприятно за добродушната Бети, с цел тя да пожелае да се прибере. Стига дори до побой. Това дава резултат и Бети поисква да се прибере. Той я прибира и отива на среща с перверзната Крис. Решават да отидят на латино парти в “Текила” бар… Малко след като Пиранята си тръгва, Бети излиза отново доста по-добре облечена. Идва да я вземе Гопето. /Тук стават ясни две неща. Първо че Гопето е намерил “калая” на Пиранята и второ, че Бети е най-добрия играч, защото от една страна ходи с колоритен мъж, а от друга “изтисква” гаджето на надутата Крис/ Решават да отидят на латино парти в “Текила” бар… /става ясно, че никой не е по-добър играч от живота/
Сюжетна линия: Приблизително едни и същи моменти от вечерта се показват по 4 пъти от 4-те различни гледни точки, като с това се подрежда един пъзел разкриващ общия резултат от “тънките” ходове на четиримата.
Среда: Добре изградена с много сленгов диалог, реквизит и епизодични роли допълващи обстановката
Камера и композиция: От ръка, динамична, вътре в обстановката, с много субективни гледни точки. От начало се снимат несиметрично композирани кадри, натежаващи на една страна, без въздух за героите, с което се търси, първо - неудовлетвореност от ежедневието у героите, и второ–безпокойство у зрителя. Към края, когато всички са “уж” постигнали целите си, кадрите се уравновесяват, създават спокойствие, докато накрая се разбира, че всички са се стремили към едно и също нещо и са се излъгали по между си. И на успокоения зрител му е някак кофти...
Монтаж: Бързи кадри, на места клипово решение с много музика.
е толкова от кухнята... С уважение към рано развилите се природни таланти ;))))
А замисляли ли сте се
-------------- Има ли лъжица?
|
| |
|
|
|