|
Тема |
Човекът-вълк на Джо Джонстън |
|
Автор |
Diavolo (невинно дяволче) |
|
Публикувано | 13.02.10 16:52 |
|
|
Големи очаквания имах към този филм, но се разочаровах. Всъщност като видях, че е само 102 мин. предупредителнат лампичка светна в мен и се оказа, че има защо... Доста претупана история, всичко познах макар да не може да се каже в никакъв случай, че това е филм клише (не съм гледал старият филм от 1941 г.). Напротив, филмът се различава от доста други и е пропит освен с много кръв и напрежение и с трагизъм пред неизбежното...
Може да се каже, че това е един тежък, мъжки филм с много малко романтика и много ужас. Сценографията на филма ме впечатли, много мрачна и студена, от нея просто лъха на един мрачен и тежък филм, на минало пропито с много суеверия.
Бенисио Дел Торо има страхотно присъствие и малко позасенчва великия сър Антъни Хопкинс, за последния това е доста характерна роля, но според мен не я изиграва с необходимия ентусиазъм, явно и сценария е повлиял за което, а може и годинките и многото успехи зад гърба също да са си казали думата...
Хюго Уийвинг пък все едно все още е в Матрицата и преследваше Нео...
За феновете на хоръра обаче държа да подчертая, че филмът е адски брутален, аз дето съм гледа какви ли не ужасии и психарии този филм ме изправи на нокти на няколко пъти. Определено не е за хора със слаби нерви. Ефектите са страхотни. Просто очаквах повече драма и емоции, повече дълбочина на героите, защото предпоставки да стане знаменателен за жанра филм имаше предостатъчно, но уви не бяха използвани...
Доста неуместно стояха и циганите в този филм, спокойно можеше да се мине и без тях, но в крайна сметка това е римейк и явно няма как да ги махнат, но сега някак си през 2010 г. стояха доста неуместно, да не говорим, че бяха наричани с обидното 'джипсис'
В крайна сметка можем да бъдем и по-великодушни, все пак е това римейк и почит към една стара класика от 1941 г. Един филм откровение и любов към добрият стар ужас и опит за почит от страна на Бенисио Дел Торо на чийто плещи ляга проекта от самото начало.
|
| |
|
|
|