и като казвам Холивуд, това наистина си е един холивудски филм, независимо, че идва под прикритието римейк на азиатски кино хит. Заснет по холивудски, с холивудски край, за да са обозначени в крайна сметка добрите и лошите и че лошите винаги си го получават, така де, Холивуд не може да търпи "справедливостта" да не възтържествува по един или друг начин.
Много се радвам, че имах възможността, а и направих всичко възможно, да гледам първо и след това упражнението за Оскар на Скорсезе. За съжаление, тотално бях разбит в очакването си Лео да е издънката на този филм. Че Ди играе както обикновенно и предава същите муцуни от филмите си до този момент, така беше. Обаче всичко около него беше издънка, та чак не ме дразнеше толкова, докато следях потресен действието, което копираше и цитираше 1:1 цели откъси от Infernal Affairs . И като добавим, че азиатския филм беше страшно красиво заснет, с онази източна изтънченост и внимание към детайла...
следват малко
С
П
О
Й
Л
Е
Р
И
за хората които още не са гледали още двата филма или пък са гледали единия и имат намерение да гледат другия, без значение в каква последователност...
"От другата страна" е един адски недостоверен филм... наивен. Това много ме подразни. Да не говорим, че пишлиметата, с вид на пишлимета Ди и Мат направиха "кариера" в полицията и в мафията за има няма 5 месеца
Да не говорим, че просто не им вярвам, че такива мутри могат да играят полицай и мафиот под прикритие- двамата с вид на колежани. Дразни и начина по който холивудския филм обяснява всичко на американския зрител... все едно за дебили. Които пък също вярват, че след 3 месеца в затвора и с кофти минало, нашето геройче ще се внедри до сол ташака на боса на Бостън...
- беше показано в азиатския филм... до определен момент никой не разбра, че единия беше вербуван за ченгетата. Двамата главни герои вече бяха прекарали години в тази среда, растяха в йерархията поетапно и действията им имаха своята логика с оглед на времето което са прекарали. А в снощния филм какво? Ди се тръшка след два месеца сред мафията, не можел вече, бил пред менструална криза искал хапчета... човек, за когото вербовчиците обясняваха, че имал сто лица /уж на него, но всъщност на зрителите/
психоложката, или психоаналитичката ... и за нея четох суперлативи ... и тук и от критика... е та за какво? Тая беше най- нервозната психоаналитичка която киното познава... и не само пред Ди, ами въобще... винаги стресната, винаги манипулирана, ебати специалистката, разбираш ли... и какъв беше този полицай под прикритие, който ходеше при психоаналитика на ченгетата... ахахаха ...
И евтиния триъгълник, хрумнал на сценариста, на кого беше нужен? Значи копираме едно към едно азиатския филм, обаче вмъкваме щипка триъгълно любовно напрежение за нашата публика. А отношенията между ченгето под прикритие и психоложката в Infernal Affairs бяха толкова красиви, леко загатнати, изтънчени. И го няма това непрестанно обясняване, което по холивудски непрекъснато се набива на очи в римейка /срам ме е да го нарека римейк/...
някой пък тук разказваше колко бил впечатлен от престрелката в асансьора ... тоже копирана, само че тази тук беше в стил Тарантино, така че направо се питам, къде беше почерка на Скорсезе?!?
финала не искам да го коментирам ... направо си беше обида ...
с голямо извинение и към тези които са харесала неправдоподобния Ди като прикрито ченге ... сетете се за Джони Деп в Donnie Brasco или многобройните филми на Ал Пачино с подобни превъплащения... има ги поне две или три... абсурдно ми е, какво толкова видяхтев играта му?
Редактирано от PhilipMarlowe на 24.11.06 13:46.
|