|
Тема |
Re: Хайде сега пък! [re: Lord Vader] |
|
Автор |
BRAVEHEART (един точен тип) |
|
Публикувано | 02.03.06 20:09 |
|
|
Много издържана теория. Дори самият аз се бях замислил, най-вече поради факта, че съм чел 9.99 лв. на Федерик Бегбеде, като 9.99 е не само цената, но и заглавието на книгата - оригиналното е точно това, че във всяка държава излиза с име каквато е цената на книгата. Та книгата освен, че е роман си е и документална - как функционират нещата в рекламата и маркетинга като всички са назовани с истинските им имена. Оказва се, че е един доста порочен свят където... но да се върнем на темата. Значи точно в тази книга имаше двама пича, които бяха гении на рекламата в много важна компания в сферата на маркетинга, та едни производители на плодово кисело мляко им скъсаха нервите отхвърляйки техните проекти изработени с много фантазия. Накрая пичовете се ядосаха и решиха да приложат обичайната тактика за такива ситуации, която се нарича "Лайното от последната минута". На практика е точно това, което описват в този сайт про01 - пробутваш това което знаеш, че не струва, но поръчителят ще смели идеално и всички са доволни.
Този вариант е съвсем възможен, защото както вече казах тази реклама си е революция и никой елемент в нея не е случаен - спокойно може да е направена от добри професионалисти чиито нерви са били скъсани от идиотщините на клиента дупничанин. Това е доста обнадеждаващ вариант за България и Българите(с главно Б) - би означавало, че си има умни хора, които си умират от кеф да си правят гавра с Дупничаните с главно Д.
"Всеки човек умира, но не всеки наистина живее" Уилиям Уолъс
|
| |
|
|
|