Всъщност без да имам никаква информация съм сигурен, че рекламата не е Дупнишка, но този "модел на поведение" или стил(леле какви комплименти направих току що на тоталната селяндурщина) е най-характерен за оста Перник-Дупница-Кюстендил и затова казвам Дупнишка продукция.
Както казва Линда, тези неща си ги има и то навсякъде, обаче на някой да му хрумне да направи такава реклама, да ги набие вътре и да ги върти по националните телевизии... абе просто революционер - това след 100 години трябва петокласниците да му правят анализ в час по история за да разберът упадъка на българското общество в периода на прехода.
Тази реклама е доказателство, че както и да го въртиш и да сучеш, колкото и пари да вложиш, селското винаги ще си прозира, когато работата се води от хора със селско съзнание. И в чалгата си е така, колкото и да разкарат мерцедесите и джиесемите от текстовете, селското не могат да го "изперът наплъно" няма ариел, няма аче - блузата никога няма да стане напълно бяла.
ЛУДНИЦА - просто погледнета как селското киче поглежда в камерата казва клутовата реплика "Как е, а?" и с това не свършва, а прави едно полунамигване. Погледнете какъв нищожен елемент - просто, че едно намигване не е пълно, а е полунамигване(един милиметър разлика), а каква огромна разлика в ефекта се наблюдава... просто ти се подкосяват краката и започва да ти се привижда един огромен билоборд с надпис ДОБРЕ ДОШЛИ В ДУПНИЦА.
А иначе Марлоу, трябва да ти кажа, че вносителите на парфюма и типовете направили рекламата, са се намерили толкова точно, че направо могат да се оженят - я виж в края на рекламата се появява самият продукт. Е аз не съм виждал дори детска играчка с толкова шарена и кичозна опаковка, а това е парфюм и по изчистени опаковки от тези на парфюмите въобще не се сещам да има - един или два цвята и надпис.
Цялата операция е изпипана и в най-малките детайли - те просто не са оставили нищо на случайността!
"Всеки човек умира, но не всеки наистина живее" Уилиям УолъсРедактирано от BRAVEHEART на 24.02.06 14:55.
|