|
Тема |
Update на вашата 'десятка' |
|
Автор |
lvn (отстъпниk) |
|
Публикувано | 20.11.04 01:04 |
|
|
Да знам,че сте си правели класации,прерових и ги порагледах.Моята идея е да отсеем 10 филма,като всеки посочи по 10.Освен това постоянно излизат нови филми.
На мене лично ми е интересно както ще се получи!?Тъй като този форум е сериозно посещавам с малко повече участие можем да съберем 100 мнения,или не?И предлагам на 100 да се пракрати и обобщи..или на 50..или на 10 ако няма желаещи..е в краен случай,ще си остане с моята 'десятка'
СЪЩО така искам да помоял модераторите на форума(ако има такива),да трият всички мнения които не са по въпроса.
Надявам се да се включите...а ето я и моята класация(която няма да ми е никак лесно да съставя).
ТОВА НЕ СА МОЖЕ НИ НАЙ-ДОБРИТЕ ФИЛМИ,но са филми които са оставили нещо в мен и са мен накарали да ги запомня.Трудно е да избереш само 10 но...
По ред на номерата без предимство:):
1.Terminator 2
2.Phone Both
3.Lord of the Rings-Two Towers
4.Star Wars-Return of the Jedi
5.Хон-Гил-Дон
6.Полицаят от Бевърли Хилс (Не мога да избера част)
7.The Butterfly Effect
8.Ханибал
9.the Matrix (първа част)
10.Ice Age
Има още много които заслужават да са тук,като Леон или Falling Sky или 21 Грама или Underground или...
Кой ще ме подкрепи като се включи в класацията?
Няма нищо по-прекрасно от това кръвта във вените ти да се мята бясно!
|
| |
|
|
|