Здравей.
Явно сме в две различни координационни системи и колкото и да си обясняваме един на друг достойнствата (или недостатъците) на този филм, едва ли някога ще се договорим за нещо. Говориш правилни думи, общо взето, но пък аз не съм съгласен с изводите ти. Има актьори, които играят без думи - вярно, но пък кой от актьорите във филма говореше много? Или пък, когато Джон Траволта се скъсва да приказва в Криминале, това прави ли автоматично актьорското му изпълнение слабо? Или съвсем не е задължително гласът зад кадър да е белег на слабия филм - например, сещам се, че Тарковски го използва в Огледало... Филмът абсолютно не зацикля във втората част, сценарият е невероятно остроумен и разказвачът съвсем не обяснява действието - целта на гласът зад кадър е съвсем друга, з-то има такова понятие като стил - а точно Невероятното предназначение на Амели Пулен е филм, заснет с невероятен финес и стил. Разкажи ми кога гласът зад кадър обясни какво всъщност се случи със джуджето, което обиколи света, и тогава ще се съглася със всичките ти думи за филма.
Какво да ти кажа, някак си принципите ти са добри, но не бива да ги превръщаш в шаблон.
Пък и ти се чудя как може да предлагаш нещо, в чиито качества не си убедена. Да не си в рекламния бизнес:)?
лошо няма
|