|
Тема |
Кое му е Любопитното? [re: linjack] |
|
Автор | yчитeлka (Нерегистриран) | |
Публикувано | 24.11.05 13:32 |
|
|
1. децата много добре знаят, как да пазаят алуминиевия бутоксид от влага, как да го съхраняват и какви разтворители, да му прибавят - съшени преди това 3-4 кратно дори и с Натрий. Те и с натрий работят.
Моите деца в нашето училище много добре се справят.
2. Работата с ацетон и циклохексанон е спрямо европейските изисквания, и децата ми още в 6ти клас като дойдат при мене 2-3 часа учат, а аз след това ги изпитвам върху R и S стойносттите, тяхното значение. След това първият лаборатрен урок, е свързан имено с етекитиране, и подредане на веществата, като за целта на всяка една банка, шише или каквото и да е съд за съхранение, се поставя необходимия етикет, и надписис с R и S фазите.
Но вашия въпрос беше за камината. дали имаме камини?
да имаме, за разлика от някой университети, нашето училище е престижно и камините са ни много добри. Смучат със стойност, отговаряща на спецификациите на производителя, а когато вакумът падне, под определена стойност: например вънка духа силен вятър и мотора се затормозява, то тогава камината почва да пищи и иаздава червена светлинна сигнализация. В тази ситуъация аз евакуирам учениците.
Обаче всъщност ще ти споделя една тайна. Въпреки че някой деца много добре знаят R и S стойносттите на ацетона (за разлика например от Декана на ХФ, който на последно време чувам че даже и лекции по магистърската си програма неще да води, а кара студените да пишат реферати), в класната стая ми се е случвало, ученичка, да вади шишенце с евтин лакочестител, съдържащо ацетон (забележете не Бутил ацетат), и да започне да си маха лака от ноктите. В този случай аз си свиркам и казвам: Какво да се прави ДЕЦА! Още в този клас, нямат развито логическо мислене.
Именно заради това се и обучават при мен!
|
| |
|
|
|