|
Тема |
Re: Кирилизация на I-DEAS [re: JD] |
|
Автор | Fire_lce (Нерегистриран) | |
Публикувано | 10.04.05 00:27 |
|
|
Ама ти верно приемаш този форум много на сериозно...
Ами приемам на сериозно мнението на всеки човек, това е знак на уважение към него. А в момента няма друг форум за CAx в българското интернет пространство. Ти каза, че следиш други форуми, но ние живеем в България и трябва да дискутираме и помежду си нали.
1. Всяка година представител на фирмата - salesman се сертифицира на специализиран курс в UK, който сертификат се издава върху проведен тест. Това е сертификат е за продажбената политика на фирмата.
salesman- абе продавач по нашенски, продажбената политика не прави съпорта
2. Всяка година представител на фирмата - technical се сертифицира на едноседмичен курс в UK
Ти мислиш ли, че за една седмица ще научиш такава програма, та дори и само новостите на нова версия.
Така че, без да знаеш, както май ти бях споменал, не бъди толкова 'напълно отговорно зявителен'
Не си ми клиент и незнаеш как седят нещата със съпорта който предлагаме...
Добре, връщам си думите назад ако се появи някой клиент и каже както Penn Koff спомена с добро VISI, че е доволен от съпорта ви. Само не ми казвай, че тези хора не чатат този форум, а четат само по-техничарските форуми.
Преподавателите и Учителите нямат хал-хабер как да използват даден продукт - нямат мотивация и в повечето случаи желание
Да, така е, че са кухи-кухи са, НО- един маркетингов трик- когато няма потребност от страна на хората, добрия маркетинголог сам създава такава в тях
Самите те не го познават достатъчно за да предат знанията си на обучаемите.
Ами научите ги - така ще създадете грамотни потребители след време
Под непрекъснати и тесни контакти разбирам точно това- връзката да не спира до продаването на продукта или да оставиш някой да ти се обади и да каже имам еди какъв си продукт. Да ти задам въпрос- ти кога за последен път ходи в някакво учебно заведение да си поговориш със студентите и преподавателите (потребителите на програмата). Да се поинтересуваш как стоят нещата при тях, да предложиш някой курс или просто да си поиграете на въпроси и отговори за продкта и работата с него докато седите на приказка в университетското кафе.
Абе, с една дума нещата са ясни- скоро нема да се оправим, пък аз постоянно и непрекъснато се изказвам неподготвен.
.....Ей, щях да забравя- щеше да мо направиш съпорт за да демонстрираш качеството на това, което ти разбираш като съпорт. Минаха два дена откакто ти казах онази задачка да ти тествам съпорта. Не си ми отговорил още. Сигурно си много зает- взех да се замислям как ли минава един средно-статистически работен ден на човек, който е натоварен със съпорта на някой софтуер та два дни не може да вземе отношение по въпроса. Задачата отнема точно 1 минута за построение.
|
| |
|
|
|