"С всяко изречение отваряш по една тема. Просто няма смисъл да си губя времето в отговори, това са дъвкани неща..."- КЪДЕ СА ДЪВКАНИ, ИСКАМ ДА ГИ ПРОЧЕТА
"Ако въпросния SDRC ползваше легално копие на I-DEAS нямаше въобще да има проблеми с кирилизацията ;)"- Тук не мога да споря, I-DEAS съм пробвал (напълно легално копие в Пловдив) преди 3-4 години и не съм опирал до писане на кирилица. Но тогава версия 8 правеше една много елементарна грешка за една много проста математика (по-надолу ще ти я опиша да я пробваш на сегашния продукт, който продаваш и да ни кажеш резултата)
"Да спомена и за интерфейса... правил съм опити и проучвания на тази тема. Самите потребители след 1 до 6 месеца отхвърлят интерфейса на родния им език..." - Проучванията са си твоя инициатива, а закона си е закон на държавата и трябва да се спазва. Просто на никой не му се занимава, иначе ако постъпи жалба за това ще бъдете принудени или да спрете да продавате или да си преведете продукта.
"И като спомена за продавачи ... кви са купувачите?"- ами купувача ти е КЛИЕНТ, а какво е клиент няма да говоря.
"Ето и един сайт като си толкова любопитен : www.intechna.net" - Ами само ще кажа, да обърнеш внимание на първата страница- това не е SDRC/UGS-България, това е .....да не го поствам цалото- прочети секцията ЗА НАС. И да бъда напълно ясен ще ти покажа какво се казва Българска поддръжка:
Не е реклама, нямам нищо общо с тези хора, нито пък някога съм ползвал продукта им, но те имат ПЕРФЕКТНАТА поддръжка и НАПЪЛНО преведен софтуер. Хората са от Шумен до колкото знам.
И накрая: хубав виц си постнал, ама аз гледам по следния начин на него- Има две страни- дали е менажера или сисадмина, или пък продавача и клиента няма значение. Та думата ми е, че всяка страна преди да плюе по другата трябва да се спре, да помисли и да се постави на мястото на другия- да спре да гледа само от собствената си камбанария.
Тогава ще се прояви и разбирателството между двете страни и те ще могат да работят заедно.
"... не че на някой му пука кво си говорим тука..."- Мисля, че в същия този момент не му пука, но след време, като бъдещ потребител или поставен да избира CAx система за фирмата си ще си ги спомни всичките тези писания. Между нещата, които ни се случват в живота винаги има причино-следствена връзка
PS: А сега за проблема който забелязах в I-DEAS 8 (пак повтарям напълно легален в Пловдив, сега незнам с коя версия работят, това беше преди 3-4 години). Приеми тази задача като на твой клиент и му направи съпорт както ти го разбираш.
(Наименованията на равнините са условни, незнам как са в I-DEAS, говоря от чисто геометрична гледна точка, но всеки ще схване за какво става въпрос)
1. Построй трите основни равнини (XOY, YOZ, ZOX)
2. Направи цилинър със скица в XOY (няма значение къде е скицата, но го казвам така, защото ще цитирам и други равнини после та да е ясно и да няма обърки)
3. Построй равнина (не повърхнина, имам предвид референсна геометрия, същото като XOY, YOZ, ZOX), която да е тангентна на цилиндъра и да сключва ъгъл 27 градуса с равнината YOZ.
4. Измери (с инструментите за мерене) ъгъла между YOZ и построената нова равнина.
5. Защо има разлика. Не е 27 градуса както е зададена.
Знам, че първото нещо което ще ми кажеш е да си построя допълнителна права по цилиндъра и да прекарам равнината през нея, но това го забрави като решение.
Мисля, че е напълно ясно и много елементарна математика.
Спомни си дефинициите от геометрията за тангентност на равнина и ъгъл между две равнини.
Ако I-DEAS греши на такива прости неща как ще се държи на сложните геометрии, дали може да му се вярва или за всичко трябва да го проверявам, а?
|