|
|
| Тема |
В голема грешка си ... [re: Cyбapy] |
|
| Автор |
OnzY! (онзи там) |
|
| Публикувано | 10.10.04 02:24 |
|
|
|
Приятелю, аз карам само субарута и обикновено не по асфалтирани пътища.
Subaru Impreza WRX за САЩ е 227кс за Европа 246кс и за Япония е 270кс.
Тези цифри зависят от големината на въздухоохладителя от катализатора и от изпускателните тръби. ТЕ са различни за различните държави.
Аз имах Impreza WRX 2002 до преди 2 седмици, та знам кво приказвам.
Аз не сравнявам WRX с инфинити ... :) щото нема кво да се сравнява. WRX е сила в чист вид, а инфинити е гъзария.
Аз сравних Outback GT 3.0L 2003 дето е 212кс с Инфинити дето е 260кс. Тоя Outback GT 3.0L в момента го кара жена ми. Затва пак знам кво приказвам.
Аз в момента карам Outback 2.5XT 2005 В предния постинг споделям личния си опит а не книжките дето съм чел.
За всички любителски състезания дето съм правил с маниаците около мен мога да кажа, че мощността на двигателя не влияе много а последната цифричка на скоростомера пък въобще нема връзка :).
Ако не вземаме в предвид шофьора. Всичко зависи от въртящия момент и неговото разпределение като функция от оборотите, качество на скоростната кутия и най вече окачването.
Субару не са коли дето че дигаш 200 километра с тех. И без това 99% от времето колата работи в отсечката 0-80 и субару са разчетени да блестят там 0-80.
WRX е най-сладката кола дето съм карал. Смених я защото семейството расте а и защото за две години я разсипах буквално. Брони врати, покрив, всичко беше изподрано.
Случка:
На 25 декември 2003 на 210та магистрала от един голем камион който изпреварвах падна една канализационна тръба пред мен и аз се надъних в нея със скорост 75 мили. Освен тва и валеше яко. Аз летях 10 метра и паднах на магстралата със счупени 2 леви колелета (лятата алуминива джанта не се огъва, тя става на парчета). Обаче WRX-a не само удържа посоката на движение но и беше управляем та отбих и спрях жив без да се надъня в друга кола. След мен един джип мерцедес се нахака в същата тръба и стана на гъз. Сина ми спеше на задната седалка И ДАЖЕ НЕ СЕ СЪБУДИ!!!.
Смених на место предната лява джанта със резервата и се прибрах НА СОБСТВЕН ХОД с 3.5 колелета. На следващия ден я закарах във субару сервиза във "Ван Найс", там не ремонтират, там само сменят. Е смениха 2 леви джанти 2 гуми и ляво предно окачване че беше изкривено с 1.3 инча. :) и толкоз.
Та ей затва ги уважавам тея коли.
| |
| |
|
|
|