|
Тема |
Не се ядосвай .. не си грешен [re: Гoшo] |
|
Автор |
OnzY! (онзи там) |
|
Публикувано | 09.10.04 12:56 |
|
|
Legacy Outback GT 2002/2003 са 6 цилиндров боксер ако е правена за САЩ ще е 212 коня ако е правена за европа ще е 230 коня. Аз имам една такава.
Не си в грешка, просто на крив път тая кола нема стигане.
Ако си на писта ще я изядеш с БМВ-то както си искаш. Обаче на крив път губиш лошо. Тази е не 4х4 а All Wheel Drive, демек секо колело си взема въртящ момент колкото му требе. Освен тва двигателя е боксер, демек центъра не тежестта е с 30 см по ниско отколкото при тебе, т.е. на гадните завои субаруто е къде по стабилно.
Последния проблем дето си имал е окачването на 540i. Тва е по тузарска кола и е с меко окачване. Т.е. не става за състезания по криви пътища.
Legacy Outback GT имат сравнително твърдо окачване за класа си ... и са гадно стабилни. С моята по погрешка влязох в един 120 градусов завой със 75 мили в час (около 130) и една бетонна стена отсреща ... аз си четях молитвата вече а шибаната таратайка даже не скръцна ... изведе се сама от завоя .. . жена ми ходи свещ да пали. после.
Тази кола обаче не може да дигне 200 километра в час. Не че нема сила :) ами нема предавки. Скоростомера е до 120 мили (май .. не ми се слиза в гаража баш сега). Просто предавките са така направени, че колата е абсолютен звяр до 120 мили ... но повече не можеш да дигнеш щото оборотите влизат в червеното. :)
За БГ тва е най оптималната възможна кола. До скорост 100 мили с нея си правя квото си искам с разни папагали дето карат например Infinity (260 коня).
А за BMW да не приказвам, сори брат ама ти е много меко окачването...
Аз имах и Импреза WRX - тя па кво чудо е не ми се говори. Прди 3 седмици я траде-нах за Outback 2.5XT 2005. Impreza-та е къде по пъргава ... обаче XT-то е по комфортно и по високо от нея, а аз вече остарявам :) и ставам мързелив ..
Мога да снимам моята и ти ако я видиш че кажеш да ли е същата или не ...
|
| |
|
|
|