Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 04:04 20.09.24 
Клубове / Общества / Българи извън България / Българи в Германия Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Polezna informaciq za sobstven business
Автор PASS_AGER (пътуващ в света)
Публикувано05.03.04 22:51  



www.cashcardworldwide.com/5733946

<ecolono@yahoo.com>
ICQ# 115216214

МРЕЖОВ МАРКЕТИНГ


Как действа и защо работи!


(адаптирано от оригинала на Джон Каленч)




Наричана още: Потребителски франчайзинг, Маркетинг на препоръки, Мултилевъл маркетинг (МЛМ) и Народен Франчайз


Но също така известна като ...


... Най-страхотния бизнес в света!




Най-напред ... законен ли е бизнесът Мрежов Маркетинг/ МЛМ?


НАПЪЛНО ЛЕГИТИМЕН!


За справка виж Държавен вестник № 20169 от 9-ти юни 1999 г. (Известие 1135 от 1999)


Информация може да намерите на следния сайт в Интернет: www.gov.za/reports/1999/20169.pdf . Убедете се сами.



ОПРЕДЕЛЕНИЕ: Дистрибуторската мрежа е бизнес с доказано ниски първоначални разходи, свързан с голяма компания за обезпечаване на сигурност, т.е. франчайзинг (изключително право на разпространение) без излишни разходи. Този бизнес бързо се превръща в основен отрасъл на бъдещето и без съмнение е най-мощният и най-лесен начин за отделния човек да се сдобие с един добър месечен доход.

Директната търговия е последната тенденция, която завладява света. Осъществява се чрез каталози, организиране на домашни партита, по Интернет и посредством дистрибуторска мрежа. Дистрибуторската мрежа бързо се превръща в "Пепеляшка" в света на директната търговия, тъй като използва "От уста на уста" при осъществяване на бизнеса и при предлагане на продуктите.

Ето защо хора, които по-рано не биха и помислили за такава форма (като лекари, адвокати, стоматолози, счетоводители), сега ентусиазирано прегръщат идеята заради приходите и свободата, които предлага.

Какво представлява Мрежовия Маркетинг?

Казано простичко, това е оптималната форма на дистрибуция - от производител към потребител - която НЕ изисква:


&#1645; Високо платени продавачи

&#1645; Търговци на едро

&#1645; Посредници

&#1645; Реклама

&#1645; Продажбена площ


Този вид търговия работи чрез препоръки или от уста на уста, които засега са най-влиятелната форма на реклама. (Няма по-добра реклама от доволния клиент.) Това е начин на дистрибуция, при който всички печелят. Как става това?

Как всички печелят?

При добре познатата ни търговия или дистрибуция фирмите харчат хиляди паунди за реклама, като НЯМА гаранция, че ще осъществят съответни продажби от това. При Мрежовия Маркетинг се плаща само при постигнати резултати... след като продуктът е закупен и платен. Получавате своята комисиона след осъществяване на сделката. Винаги печеливша комбинация за всички участници.

Как ще спечеля своя доход?

Тъй като един човек може да използва или пренася малко количество продукти, фирмите работещи на принципа на Мрежовия Маркетинг позволяват в бизнеса да се включат (спонсорират) други хора и да се печелят малки комисиони върху техните покупки и/или продажби.

За да разберем по-добре логиката на Мрежовия Маркетинг, нека да я сравним с традиционната форма на търговия:

Традиционна (Едностранна) търговия


20% Търговец 20% Търговец 20% Търговец


Месец 1-ви Месец 2-ри Месец 3-ти




Целта тук е да се осъществи сделка - клиентът да си купи продукт, а търговецът да си тръгне със спечелени пари. Това е доход, който стартира от нула (започва с нула продажби в началото на всеки месец). Търговецът няма интерес негов клиент да продава същия продукт, тъй като той/тя губи клиент и си спечелва конкуренция. Получава се ефекта на "прерязване на гърлото", за да може да се оцелява в един ограничен пазарен сегмент.



Мрежовия Маркетинг (Многопластов)


ВИЕ ВИЕ ВИЕ

1-во ниво Месец 1-ви

2-ро ниво Месец 2-ри

3-то ниво Членовете работят на същия принцип като вас Месец 3-ти

10-от ниво Общо 20% на над 10 нива




Комисионите са разделени на десет многостранни нива на дистрибуция - вие пак получавате 20%, но върху по-малки суми. Не се налага ефекта на "прерязване на гърлото". При Мрежовия Марнетинг никой не работи за някой друг или в подчинение на някой друг - всички работят заедно (вие самите сте в бизнеса, но не сте сами). Ясно се очертава изкуството на ливъриджа (облагодетелстването).

Какво е ливъридж?

Определение: Съвкупност от единомислещи хора, които работят за една обща цел и които жънат успехите от работата (или усилията) на всеки един от тях.

Пример: Ако работите в офис среда, вие влагате 8 работни часа, в замяна на месечния фиш със заплатата. При Мрежовият Маркетинг, ако да речем 40 човека работят за осъществяване на обща цел, осемте часа ще се умножат по 40, което прави 320 часа работа в рамките само на 8 часа.

"По-скоро бих предпочел да спечеля 1% от усилията на 100 души, отколкото да спечеля 100% само от моето собствено усилие"

Джон Пол Гети

(При дистрибуторската мрежа Вие не сте ограничени в 1%, или пък със 100 души)

Трябва ли да въвеждам (спонсорирам) стотици хора в тази възможност?

Не! Работи по следния начин:

Да предположим, че включите двама ваши приятели - Джон и Мери. Следващия месец Джон и Мери включват по двама свои приятели. Вече имате 6 човека във вашата организация. На следващия месец четиримата приятели на Джон и Мери включват по двама свои приятели. Вече станахте 14 души във вашия бизнес... и така нататък, НО вие лично сте включили (спонсорирали) двама души. Това е силата на удвояването. (Разбира се, можете да включите персонално в мрежата колкото хора поискате - няма ограничение.)

Да приложим силата на удвояването в друга ситуация. Кое бихте избрали - един милион паунда или един пенс, който се удвоява всеки ден (само за един месец). Повечето хора биха избрали един милион паунда, нали? И биха сбъркали! Да съберем пенсовете...

Първи ден - 2 пенса... Втори ден - 4 пенса... Трети ден - 8 пенса... Петнадесети ден - 327.68 паунда и така нататък. До тридесетия ден биха се събрали 10,7 милиона! Това е силата на удвояването!

Бъдещето на дистрибуторската мрежа.

ТРАДИЦИОННА ТЪРГОВИЯ


Компания Продукт Потребител

Рекламни разходи възлизащи на милиони Последователност: Първо - рекламни разходи

Компанията си възстановява разходите за реклама Второ - клиент

Трето - заплащане

Риск = 100%



МРЕЖОВ МАРКЕТИНГ


Компания Препоръка Мрежова Маркетинг Клиент

Никакви разходи Последователност: Първо - клиент

Компанията получава пълно плащане, включително след направена реклама Второ - плащане

Трето - разходи за реклама

Риск = 0%







Това е причината, поради която големи компании като Кока-Кола, Палмолив, Моторола и др. използват Мрежовия Маркетинг.

От уста на уста

Случвало ли ви се е да разказвате на някого за филм, който сте гледали, за прочетена книга, за ресторант в който сте били и пр.? Правите го всеки ден - без дори да го осъзнавате - вие рекламирате безплатно! В киното някога да са ви дали безплатни билети или пуканки? В ресторанта да са ви предлагали да се храните без пари? НЕ!

Мрежовият Маркетинг използва и тази изключително силна форма за реклама - от уста на уста (или личните препоръки). ОГРОМНАТА разлика сега е, чеще ви платят, когато разказвате на други хора за вашите продукти или услугите, които представлявате!

Няма по-добра реклама от доволния клиент.

Прекрасен пример за дистрибуторска мрежа е историята на Крейг Шерголд - малко деветгодишно момче от Англия, което имало тумор в мозъка. След поставяне на диагнозата, лекарите му давали малки шансове да се възстанови. Единственото желание на Крейг било да влезе в книгата на рекордите на Гинес за най-много получени картички с пожелание да оздравее в цял свят.

И така няколко вестници писали за тази история и само след няколко седмици Крейг получил стотици картички. Един човек от Съединените Щати научил за призива на момчето и пуснал обява в електронно издание, което стигало до хора от цял свят. Само за шест месеца Крейг получил девет милиона картички с пожелание да оздравее! Две години по-късно получените картички били 27 милиона.


ТОВА е изключителната сила на мрежата.

Факти и цифри

През 1984 г. в САЩ има около 500,000 милионери. Приблизително 100,000 от тях са спечелили състоянието си чрез Мрежовия Маркетинг (20% от всички милионери в САЩ).

През 1994 в САЩ има около 3.5 милиона минионери. Около 2.8 милиона от тях са направили състояние чрез Мрежовия Маркетинг (80% от всички милионери в САЩ).

Това говори, че броят на мрежовите дистрибутори се е увеличил от 100,000 на 3.5 милиона за 10 години - увеличение от 2800%, докато традиционния бизнес се разраства със 75% за същия период.

С две думи:

ТРАДИЦИОННА ТЪРГОВИЯ ДИСТРИБУТОРСКА МРЕЖА

Вие имате нужда от: Вие имате нужда от:

Стока на склад Дистрибутори (Клиенти)

Офис/Продажбена площ Продукти

Охрана

Клиенти

Оборудване

Продукция

Администрация

ЦЕЛТА Е: ЦЕЛТА Е:

Печалба Печалба

(Както при всяка традиционна търговия, можете да продадете вашата дистрибуторска мрежа или да я завещаете във вашето завещание.)

Дистрибуторската мрежа - изборът е ВАШ

- Можете ли да стартирате ваш собствен независим бизнес в порядъка между 50 и 1000 паунда?

- Не се нуждаете от помещения или служители (никакви шефове)

- Не попадате в задръствания на път за работа и на връщане от работа

- Сами определяте работното си време (пълен или непълен работен ден)

- Работите където си пожелаете

- Работите с когото си пожелаете

- Възможност за потенциален неограничен (месечен) доход (Плаща ви се за свършена работа).

- Някои компании предлагат условия без поръчки, без поддържане на стокова наличност, без складиране и без опаковане

- Както и без работа с пари, без фактуриране, без доставки или дистрибуция

- Множество компании дистрибуторски мрежи не очакват от вас да продавате каквото и да било

- В много случаи цялата административна работа се върши от компанията-майка

- Можете да се пенсионирате само след 3 до 5 години

- Достъпна за всеки, независимо от пол, раса, цвят на кожата, вероизповедание, възраст, професионален опит, образователен ценз, финансово състояние, социален статус, минали успехи или неуспехи, сексуална ориентация и/или физически възможности.



Какво НЕ Е Мрежовия Маркетинг:

&#1645;Дистрибуторската мрежа НЕ Е незаконна "пирамида". Не е верига чрез писма или нелегална лотария, където хората правят пари като приканват други да се включат в играта. На дистрибуторите се заплаща само за разпространение на стойностни продукти или услуги.

&#1645; Мрежовият Маркетинг НЕ Е бизнес за бързо забогатяване. Макар че има случаи на хора, които за кратко са напровили солидно състояние, това са по-скоро редки изключения, а не правило. Но ако махнете "бързо" и го наречете бизнес за "забогатяване", това е нещо друго. Ако искате "бързо да забогатеете", играйте тото...

&#1645; Мрежовият Маркетинг НЕ Е само за професионални търговци. Сред безбройните истории за успели хора в този бизнес, повечето са без предварителна търговска квалификация и с малко или никакъв стаж в областта.

&#1645; Мрежовият Маркетинг НЕ Е целодневно занимание. Близо деветдесет процента от мъжете и жените в тази област работят на непълно работно време.

&#1645; Мрежовият Маркетинг НЕ Е само за мъже. Всъшност мнозинството от активните и успели дистрибутори са жени.

Какво Е Мрежов Маркетинг:

&#1645; Мрежовият Маркетинг Е отворена за всеки навършил пълнолетие (обикновено 16 години).

&#1645; Мрежовият Маркетинг Е законна и етична форма на търговска дейност. Тя е официално призната в Южна Африка, Канада, Обединеното Кралство, Азия и Австралия, Америка, Германия, Япония, Малайзия както и в много други страни по целия свят. (Виж Държавен вестник №20169 от 9-ти юни 1999 г. (Известие 1135 от 1999 г.) - Закон за департамент за потребителска търговия и индустрия (Нелоялни търговски практики), от 1988 г. относно легитимността на Дистрибуторската мрежа).

&#1645;При Мрежовия Маркетинг вие притежавате своя собствен бизнес. Вие сте шеф!

&#1645;При Мрежовия Маркетинг вие работите на доброволни начала. По никакъв начин не сте задължени да правите каквото и да било.

&#1645;При Мрежовия Маркетинг обикновено можете да стартирате своя бизнес с малка печалба. С разрастването му можете да си позволите повече доходи от по-широк спектър продукти.

&#1645; Мрежовият Маркетинг Е възможност за професионална кариера. И тъй като толкова много хора вършат тази работа почасово, бихте могли да си помислите, че това е едно доходоносно хоби. Все пак, ако погледнете в цифри колко професионалисти и колко високо образовани мъже и жени навлизат в този бизнес, ще си промените мнението.

&#1645;Не се налага прилагането на тактики със спешни срокове или задължителен ръст на продажби. Мрежовият Маркетинг Е "избирателен" бизнес, основан на подбора на правилните хора, с които се съвместявате вие, вашият продукт и вашите възможности.

Мрежов Маркетинг и пасивен доход

Ако сте като повечето хора, най-вероятно изкарвате доходите си по един от трите начина.

&#1645; Вие сте наемен работник. Така е с повечето хора, независимо дали им се плаща почасово, комисиона или заплата. Така или иначе, с изключение на някои платени отпуски, вие печелите пари само когато работите. Всепризнат факт е, че повечето работници, без значение колко са добри, могат да получат доходи до максимум двадесет и пет процента от истинската им стойност. Останалото компанията използва, за да движи бизнеса си. Това се казва да имаш работа. Нали сте чули приказката, че работа означава - работя колкото да не умра от глад!

&#1645;Вие притежавате собствен бизнес. Ето ти сбъдната мечта. Истината е, че за повечето хора това е по-близо до кошмар! Според (списание - бел. прев.) Бизнес начинания деветдесет процента от малкия бизнес фалира през първите две години. От тези, които оцеляват, осемдесет процента ще фалират през следващите пет години. За колко фирми знаете, че са на десет години? Или на двадесет? И както ще ви кажат повечето собственици на малък бизнес, всъщност техният бизнес ги притежава. Седемдесет- осемдесет- часова работна седмица е нещо често срещано за този вид предприемачи.

&#1645;Вие получавате доходи от инвестиции. Вярно че можете да печелите по 5,000 паунда на месец, че и дори повече от разумни инвестиции на капитал. Работата е там, че трябва да имате едно малко състояние като начало. Между 500,000 и 750,000 във вложения биха донесли подобен доход от акции и ценни книжа, попечителски депозити или недвижимо имущество. Повечето хора нямат такива пари.

&#1645;И ето че има още един начин за спечелване на пари. Изобретатели, певци, писатели и актьори знаят за него от години. Нарича се пасивен доход. В общи линии този вариант ви позволява да печелите от първоначалните си усилия дори и да не участвате вече директно и ежедневно. Това е като авторски хонорар - процентно отчисление - който получава например един певец за албум, който продължава да се продава. Този вид доход се предлага от Мрежовия Маркетинг.

Ето как става.

Първата стъпка е да изберете утвърдена компания дистрибуторска мрежа, такава чиито продукти наистина харесвате, действаща от 3 или повече години, с управление, което уважавате и на което имате доверие и със солидна програма за развитие.

Започвате като самите вие използвате продуктите и споделяте за това с вашето семейство и ваши приятели, точно както бихте споделили за хубав филм или книга, която ви е харесала. Ние наричаме това пропаганда на потребителя. При Мрежовия Маркетинг обаче всеки път, когато препоръчате някой продукт, получавате търговска комисиона.

Постепенно споделяйки за продуктите, ще откриете още много хора, които проявяват интерес към тази предприемаческа възможност - също като вас. Тогава вие подпомагате тези хора, като работите с тях, обучавате ги и им помагате да създадат свои дистрибуторски мрежи. За всеки човек, който присъедините, получавате комисиона върху всяка една негова продажба и върху всяка продажба на човек от неговата мрежа.

За дванадесет до тридесет и шест месеца можете да създадете бизнес с печалби от 5,000 до 10,000 паунда и дори повече като месечен остатъчен доход. Най-хубавото е, че не трябва всеки ден да работите, за да продължите да получавате тези комисиони. По-добре отколкото да се подписвате на присъствен лист, нали?

СРАВНИТЕЛНИ ДОХОДИ


Легенда:

Червено - месечна заплата (една и съща всеки месец с възможно увеличение в 11-ти месец)

Синьо - традиционна търговия (започва от нула всеки месец, добри но непостоянни доходи)

Зелено - нисък ръст в началото, но се покачва всеки месец (остатъчен доход)



(таблица: по хоризонталата - месеци, по вертикалата - приходи)



Сравнете Мрежовия Маркетинг с която и да е друга възможност за бизнес, франчайз, работа или инвестиция: Мрежов Маркетинг Работа като наемен работник Франчайз, собствен бизнес Инвестиции

1 Сами определяте работното си време, работите когато искате - пълен или непълен работен ден Х

2 Работите в домашна среда - прекарвате повече време със семейството си Х

3 Без пътуване с градски транспорт. Без задръствания в натоварените часове. Живеете където си поискате. Х

4 Без задължително работно облекло. Обличате се толкова спортно и удобно колкото искате. Х

5 Вършите работата, която искате да вършите. Работите за себе си, сам сте си шеф. Х

6 Доходите са остатъчни и могат да продължат след като се пенсионирате или оттеглите от бизнеса. Х

7 Няма нужда от служители - няма стачки и подобни неприятности. Х

8 Значителни данъчни привилегии. Х

9 Първоначални разходи между 50 и 1000 паунда, нисък риск. Х

10 Безплатна професионална консултация, когато е необходимо. Х

11 Печалбите могат да дойдат още през порвия месец. Х

12 Не е нужен предишен опит (предлага се обучение, което ви позволява да печелите още докато се учите) Х

13 Работа с позитивни, целенасочени хора. Х

14 Без таван на доходите. Вие определяте колко ще заработите. Х

15 Отлично планиране - ставате част от огромна компания, която се разраства с 20-30% всяка година. Х

16 Ограничение за непълнолетни. Х

17 Идеален смеен бизнес. Х

18 Минимални непредвидени разходи. Не е необходимо да се наема офис или скъпо офис оборудване. Х

19 Без териториални ограничения. Х

20 Не плащате такси за авторско право или франчайзинг. Х

21 Най-големите успехи се постигат, като помагате на другите да успеят вместо да се създава жестока конкуренция. Х

22 Подпомага личния разтеж и развитие Х

"Франчайзинг без Капитални Инвестиции"

Дано този доклад да е премахнал всички митове и погрешни схващания около тази феноменална бизнес концепция. Трябва само да изберете подходяща компания с дистрибуторска мрежа, която да ви предложи това, което търсите - такива компании има много... НО избирайте разумно, има и измамници, които се представят за компании с дистрибуторски мрежи!


Компанията, която изберете...


Имат ли в наличност качествена продукция?


Имат ли маркетингов план?


Действаща ли е от поне 3 години (или повече)?


Имат ли физически офис директор?


Предлагат ли обучение и подпомагане в течение на работата?


Първоначалните такси по-ниски ли са от 1,000 паунда?


Направете правилния избор...




Преди да изберете този бизнес: Тук ли са въпросите, които искате да зададете?

1. Може ли дистрибуторската мрежа да работи успешно при непълен работен ден?

Абсолютно... всъщност това е доста често срещано. Можете да започнете бизнеса с дистрибуторска мрежа на непълно работно време, без да се отказвате от сегашния си източник на доходи, докато бизнесът ви не генерира доходите, които искате да имате. Най-хубавото е, че можете да продължите да работите почасово без ограничение колко дълго. Какво бихте правили, ако сте финансово независими и сами разполагате със свободното си време? Затова толкова много хора прииждат към дистрибуторската мрежа. И именно заради това казваме, че дистрибуторската мрежа връща свободата в свободното предприемачество!

2. Трябва ли да извършвам продажби от врата на врата или да организирам домашни партита или срещи?

Не! Едно от големите предимства на дистрибуторската мрежа е, че успехът се постига по най-различни начини. Вие избирате начините, които предпочитате - било то по пощата, чрез каталози, телепродажби, срещи, на четири очи, домашни партита, чрез откриване на фондове, търговски сметки и т.н.

3. Не съм търговец и вероятно това не е за мен.

На практика проучванията показват, че хората без предишен опит в търговията се справят отлично в дистрибуторската мрежа. Всъщност проучванията сочат, че те често се справят по-добре от тези, които имат предишен търговски опит. Това е така, защото дистрибуторската мрежа не е само търговия, поне не в познатата на повечето хора светлина. Тук не се извиват ръце и не се работи с напрежение. По-скоро дистрибуторската мрежа е най-вече едно споделяне.

4. Колко пари мога да изкарам?

Най-важното е, че ще изкарате толкова колкото вложите. Така е...ако работите. В това е и красотата на тази работа - вие контролирате нещата, от вас зависи колко далеч ще стигнете. И не забравяйте - доходите, които генерирате чрез дистрибуторската мрежа са пасивни. Което в общи линии означава, че за работата ви днес може да сте възнаградени не само днес, но и за години напред.

5. Трябва ли да включа (спонсорирам) много хора да успеят? (да "спонсорирам" означава единствено да се запознаят (включат) други хора в бизнеса)

Не! Ако можете да подпомагате дори само по едни човек всеки месец или на всеки два месеца, то значи се спавяте чудесно в Мрежовия Маркетинг.

6. Защо все пак е толкова важно да се подпомага в този бизнес?

Ето как стоят нещата: няма значение колко сте интелигентни, богати, енергични, или динамични - всички ние сме ограничени с тези 24 часа на ден. Обаче чрез спонсориране това ограничение отпада. Като подпомагате вие на практика почти се клонирате и десетки, дори стотици или хиляди хора индиректно могат да работят на ваша страна в своето време, а вие получавате дял от това, което те правят.

Спонсорството на други, също така укрепва вашите позиции в бизнеса. Защо? В повечето традиционни предприемачества какво се случва, ако се разболеете или станете неработоспособен и не сте в състояние да обслужвате клиентите си? Или просто ако решите да ползвате една хубава дълга отпуска? В такива случаи бихте могли да загубите по-голямата част от доходите си ако не и целите доходи само за едни ден, защото бизнесът ви разчита вие да сте на мястото си. Това не е сам да си си господар нито пък е финансова свобода.

Но посредством процеса на подпомагане и изграждане на низходяща линия по дистрибуторската мрежа можете да си създадете абсолютна финансова независимост. С една низходяща линия от независими дистрибутори, които работят за вас, вече не всичките ви яйца са в една единствена кошница.

7. Трябва ли да складирам и да доставям продукти?

Повечето съвременни компании с дистрибуторски мрежи позволяват на дистрибуторите си (и често дори на клиенти) да поръчват директно от компанията (или от дистрибуционен пункт). Компанията своевременно проследява вашите комисиони, захранва сметката ви и ви изпраща чек за цялата дължима сума (или захранва банковата ви сметка). Повечето компании предлагат продукти, но вие не трябва да продавате нищо.

8. Дистрибуторската мрежа не е ли само поредната схема за бързо забогатяване?

Не! Бързото забогатяване е възможно само в приказките. Това просто не се случва в реалния свят. Ако беше така, ВСИЧКИ щяха да са богати, нали? Естествено има изключения, но те са доста редки. Всъщност, ако мечтата ви е да забогатеете за един ден, вероятно шансовете ви са по-големи в тотото отколкото в бизнеса - който и да е бизнес.

9. Не можах да се включа в Мрежов Маркетинг. Това не е "истински" бизнес.

Много е истински. Мрежовият Маркетинг е огромен отрасъл в световен мащаб. Разраства се изключително бързо и в Южна Африка.

10. Ако дистрибуторската мрежа е толкова велика, защо не се включват повече хора?

Това може да се обобщи с една дума: неразбиране. Широката публика просто не разбира какво е Мрежовия Маркетинг и какъв е нейния потенциал. Но това започва да се променя. В момента се изчислява,че около 2% от населението на Южна Африка участва в дистрибуторски мрежи. Като експертите в тази област предвиждат покачване на цифрата до 12% към края на 2005. Можете сами да се възползвате от тази тенденция като се включите в дистрибуторска мрежа още сега. Сега е подходящият момент да се включите! (Изпринтвайте тази статия и я раздайте на хората с погрешни схващания относно Мрежовия Маркетинг.)

11. Какви са разходите за започване и поддържане на този вид бизнес?

Много от компаниите с дистрибуторски мрежи изискват първо да си закупите "стартов комплект (пакет)". Това е еднократен разход и обикновено възлиза на по-малко от 1,000 паунда. Всеки може да си позволи тази сума, без да застрашава да засегне стандарта си, докато работи за постигне по-висок стандарт.

12. Пробвал съм да участвам в дистрибуторска мрежа преди и не се получи.

Да предположим, че току-що сте се преместили да живеете в друг град и решавате да излезете на вечеря. За съжаление, храната в ресторанта, в който сте отишли, се оказва лоша. Заради този неприятен случай вие със сигурност няма изобщо да се откажете да ходите на ресторант в този град нали? Разбира се, че не! Мрежовият Маркетинг не е нещо по-различно. Има средно успешни компании с дистрибуторски мрежи, преуспяващи и - да, има и неуспешни такива компании. Но Мрежовия Маркетинг действа! Просто трябва да се свържете с подходящата компания.

13. В момента не разполагам с пари в брой за включване в дистрибуторска мрежа.

Намерете парите! Ако ви предложат чисто нов немски автомобил, който струва 300,000 паунда за 1,000 паунда, все някак ще намерите ли пари да си го купите? Намерете парите, защото вашата собствена дистрибуторска мрежа може да се окаже по-ценна от този луксозен автомобил.

14. Разбирам как другите са успели, но не мисля, че аз ще успея.

Хора от всички възрасти, от всякакъв произход и потекло успяват днес в Мрежовия Маркетинг. Ако имате желание, можете да успеете в Мрежовия Маркетинг.

15. Ако стане така, че бъда подпомогнат от някой, който се намира на другия край на страната, как ми се отговаря на въпросите? А обучението?

Безплатна консултация и помощ от вашия спонсор или други по-висшестоящи сътрудници (често от управленския екип на компанията) можете да получите по телефона. Бърза и ефектнивна връзка на различни нива по дистрибуторската мрежа - независимо кой къде се намира, може за се осъществи и по факс, и-мейл, гласова поща. А по отношение дистанционното обучение, то лесно се осъществява чрез видео касети за обучение, аудио записи на семинари, книги, конферентни разговори по телефон или по интернет.

16. Просто нямам време да се включа в дистрибуторска мрежа. Вече нося много дини под една мишница.

Именно заради това трябва да помислите за Мрежовия Маркетинг. Освен финансова свобода, дистрибуторската мрежа е предназначена да ви предоставя лична свобода, така че да имате време за всички тези онези неща в живота, които наистина искате да правите и за които сега нямате време.

17. За да направя истински пари не трябва ли да се включа от самото начало? Не се ли получава насищане?

Това е още едно погрешно схващане, което се тиражира от медиите години наред. Фактът е, че никога не е имало някакво доказателство за "насищане" при Мрежовия Маркетинг. Именно тази тема беше обект на дискусия в съд в САЩ и точно това бе заключението на съда.

На второ място, трябва да се осъзнае, че тъй като Мрежовия Маркетинг е все още млад отрасъл, има стотици милиони хора по света, които не са и чували за Мрежов Маркетинг. Ще минат години преди да се усети подобен ефект. А ето и основната причина, поради която "насищането" е мит: времето. Всяка година се раждат стотици хиляди потенциални потребители. Част от тях са младежи, които са достигнали този етап в живота си, когато биха направили избор (и биха могли да си позволят) да стартират свой бизнес.

Освен това има хиляди хора, които променят посоката на живота си поради промяна в работата, в семейството и т.н. Именно тези хора, които само допреди месеци не са били потенциални потребители по дистрибуторската мрежа, СЕГА изведнъж са отворени към такава възможност. И това се случва постоянно.

Основното, което трябва да се запомни е: Пзарът е широко отворен, а потенциалът - огромен.
-----------------------------------
www.cashcardworldwide.com/5733946

<ecolono@yahoo.com>
ICQ# 115216214



Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.