|
Тема |
Новата тактика на Pampers |
|
Автор |
tswete (usmihnato) |
|
Публикувано | 02.03.05 12:49 |
|
|
Знам, че има подобна тема на първа страница, но по-добре в отделна тема да ви напиша какво научих, че повече майчета да го прочетат.
Имам приятелка, която работи за Кавен Ирадис - фирмата, която се занимава с рекламната дейност, вкл. и промоциите на Проктър и Гембъл. Те промотират и Памперс. Като я попитах има ли нови Памперси, ми отговори нещо, което много ме изненада:
НЯМАЛО НОВИ ПАМПЕРСИ!!! Но всъщност имало - по-тесни между краката и по-тънки и нямало да ги рекламират като нови, а малко по малко във всеки пакет щяли да слагат до пълната подмяна на старите. Започвали от десетина на 80 бройки и така до пълното им заменяне. Не знам доколко е коректно да се прави това и аз досега не съм забелязвала разлика между пелените в един пакет, но определено имам проблем, когато малкият ака седнал - много често е оцапан до ушите!!! Без майтап! Не знам при вас дали е така. Някой път ака седнал и няма проблеми, а друг път...
Нямало да се прави нова промоция или рекламна кампания, нямало нови пакети. Ако на някои пакети пишело new, то било или защото били стари, или защото били фалшиви.
Това е от мен, дано съм поразяснила нещата, а друг е въпрсът доколко е коректно да се прави такова нещо?! Аз оставям по 60 - 70 лева месечно за техния продукт, едва ли има друг, за който да отделям толкова за един месец! Дължат ми поне информация!
|
| |
|
|
|