| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: БТК АДСЛ съпорт да се смееш ли що ли... [re: lnfinity] | 
                 |  
| Автор | 
нaблюдaвaщ () | 
 |  
| Публикувано | 06.02.10 15:51 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Великодушно ти позволявам да не си съгласен с мен.
 Всеки има право на собствено мнение.
 
 Моето мнение е, че е повече от странно да активираш wireless след три часа битки и 12 обаждания до съпорта, при положение, че филоложки го правят за десет минути.
 
 Кой е по-напред с материала е друга тема. Целта на диалога с подръжката е да се получи взаимно изгодно решение на проблема, а не да се победи в стил "аз съм по-по-най!". Залисани в борбата за "признание" сте пропуснали да проверите моментните настройки на IP протокола и да пробвате с втори компютър или след рестарт на първия. Така и не се разбра дали проблем е имал компютър жично свързан с модема или използващ безжична връзка. И т.н.
 
 Темата е пример за лоша комуникация клиент - подръжка, като вината в случая е споделена. Между другото - не ти ли идва на ум, че не е изведнъж интернета изпълзял отнякъде, ами че ти си бутнал нещо накриво сложено в компютъра?
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |