|
Тема |
Re: БТК АДСЛ съпорт да се смееш ли що ли... [re: lnfinity] |
|
Автор |
нaблюдaвaщ () |
|
Публикувано | 06.02.10 15:51 |
|
|
Великодушно ти позволявам да не си съгласен с мен.
Всеки има право на собствено мнение.
Моето мнение е, че е повече от странно да активираш wireless след три часа битки и 12 обаждания до съпорта, при положение, че филоложки го правят за десет минути.
Кой е по-напред с материала е друга тема. Целта на диалога с подръжката е да се получи взаимно изгодно решение на проблема, а не да се победи в стил "аз съм по-по-най!". Залисани в борбата за "признание" сте пропуснали да проверите моментните настройки на IP протокола и да пробвате с втори компютър или след рестарт на първия. Така и не се разбра дали проблем е имал компютър жично свързан с модема или използващ безжична връзка. И т.н.
Темата е пример за лоша комуникация клиент - подръжка, като вината в случая е споделена. Между другото - не ти ли идва на ум, че не е изведнъж интернета изпълзял отнякъде, ами че ти си бутнал нещо накриво сложено в компютъра?
|
| |
|
|
|