|
Тема |
Re: БТК АДСЛ съпорт да се смееш ли що ли... [re: нaблюдaвaщ] |
|
Автор |
lnfinity (Shadowchaser) |
|
Публикувано | 06.02.10 14:47 |
|
|
Позволи ми да не се съглася с теб. Виждам, че си от съпорта и не щеш да ми отговориш по същество (то вярно е, че и няма какво да кажеш), но цялата ви процедура е сбъркана от самото начало. При вас се подхожда с клиента като с идиот и се кара да прави глупости и да доказва, че е той. Дори, когато зададеш въпрос, от който става ясно, че си много по-напред с материала, отсреща продължават да си пеят песента и си пускат всичко покрай ушите. Преди години имаше телефон за директна връзка с инжинер, който поне беше компетентен. Сега и това го няма и нещастния потребител е оставен във власта на разни "технически лица", на някои от които знанията са по-зле отколкото на някои седмокласник.
Приключвам темата. Ти си пазиш работата, кофти време и няма да кажеш нещо, което да те злепостави. Аз пък ще ти кажа, че бизнес абонатите бягат масово от БТК. За последните два месеца над 30 фирми, с които имам вземане-даване отидоха я при Мегалан я при разни локални доставчици. И основната причина е именно неадекватния и често направо нагъл съпорт на БТК. Пък пускайте си реклами колко сте велики Те хората по-добре знаят.
|
| |
|
|
|