| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   Re: БТК АДСЛ съпорт да се смееш ли що ли... [re: Cтepн™] | 
                 |  
| Автор | 
нaблюдaвaщ () | 
 |  
| Публикувано | 06.02.10 14:00 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				И при ADSL бодваш кабела в модема и всичко тръгва. Казвам го от собствен опит. Процеса на "тръгването" включва вписване на user/password, но това е във възмозможностите на всеки.
 
 Подкарването на WiFi мрежата е леко плашеща обикновения потребител дейност, но е сравнително добре описано какво кога се прави. 
 
 Обикновено потребителите се справят сами или им е нужна съвсем лека морална помощ. Аз лично съм давал инструкции по телефона (без да виждам какво прави човека отсреща) на филоложки и агрономки (жени), които са се справяли без проблеми.  
 
 Защо в конкретния случай нещата не са се получавали не знам. Някои неща в изписани поста ме накараха да дам идеята за инженерна подръжка. Мисля, че това е по-учтиво и ефективно в подобни случаи.
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |